209727

همزمان با هفته پژوهش، نخستین کارگاه از سلسله نشست ها و کارگاه های تخصصی کتابداری و اطلاع رسانی با بررسی کتاب «پنج گام برنامه ریزی و ارزشیابی برآمد محور کتابخانه های عمومی» روز دوشنبه ۲۴ آذرماه در بستر فضای مجازی برگزار می شود.

همزمان با هفته پژوهش نخستین کارگاه از سلسله نشست ها و کارگاه‌های تخصصی کتابداری و اطلاع رسانی با بررسی کتاب «پنج گام برنامه ریزی و ارزشیابی برآمد محور کتابخانه های عمومی» در فضایی تعاملی و کارگاهی با حضور دکتر سیامک محبوب مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی نهاد و مسئولان و کتابداران کتابخانه‌ های استان تهران، روز دوشنبه ۲۴ آذرماه ساعت از ۸:۳۰ از طریق وب‌ کنفرانس برگزار می‌ شود.

این سلسله نشست ها، بیست و چهارم هر ماه با محوریت معرفی و بررسی کتاب‌های منتشرشده توسط نهاد در قالب کارگاه یا گفت‌وگوی تخصصی برگزار می‌شود.

کتابداران و مسئولین کتابخانه ‌ها می ‌توانند جهت شرکت در این کارگاه از طریق لینک www.skyroom.online/ch/tehranpl.ir/farhangi با انتخاب گزینه مهمان اقدام نمایند. همچنین سایر علاقه‌مندان می‌توانند این کارگاه را به‌صورت زنده از صفحه مجازی (instagram.com/tehranplir)، آپارات (aparat.com/tehranpl/live) و پورتال اداره کل کتابخانه‌ های استان تهران (tehranpl.ir) مشاهده کنند.