NewsImage35966166956161a553934431b1289dd80fd8da0b

جلسه ستاد مقابله با کرونا مازندران با حضور احمد حسین زادگان، مقام عالی دولت در استان و سیما سادات لاری، معاون فرهنگی– دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و سخنگوی وزارت بهداشت و مشارکت ویدیوکنفرانسی فرمانداران برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری مازندران، احمد حسین زادگان در این جلسه ضمن قدردانی از ورود آگاهانه اصناف و بازاریان در طرح شهید سلیمانی، نظارت ها و بازرسی های مطلوب، تلاش دستگاه های متولی و نیروی انتظامی بویژه در اجرای منع ترددها و سپاه و بسیج که با همه ظرفیت به میدان آمدند، افزود: ضرورت دارد تا مجموعه کارکنان دولت بعنوان یک نیروی بسیجی در کنار سپاه قرار گیرند.

استاندار با بیان این که استفاده از ظرفیت نیروی انسانی در دولت و بهره گیری از امکانات و تجهیزات دولتی استان را در اجرای طرح شهید سلیمانی ابلاغ کردیم، گفت: مازندران بخاطر اجرای طرح شهید سلیمانی با همت مردم و همراهی دستگاه ها، بسیج، سپاه و رسانه ها به پیک سوم نخورد.

مقام عالی دولت در مازندران، اقناع مردم و اطلاع درست آنان از فرآیندهای مختلف اجرای طرح های مقابله با کرونا را در تحقق توفیق در این راستا بسیار موثر دانست و تاکید کرد: باید گفتمان سازی، تولید محتوا، اصطلاحات و تعبیرات تخصصی و شیوه های اطلاع رسانی برای مردم قابل درک و تفسیر باشد. 

او یادآور شد: در مناسبت های خاص نیازمند بسته های اطلاع رسانی هستیم تا طی یک بازه زمانی، در زمینه آگاهی بخشی به مردم بازدهی داشته باشیم و این روند را استمرار ببخشیم.

استاندار با اشاره به این که مراودات اجتماعی بدلیل نزدیکی شهرها و روستاها بهم در مازندران بیشتر است، بر لزوم در نظر گرفتن تکالیف ویژه تر برای روستاها در این طرح تاکید کرد و گفت: در مازندران؛ این مهم انجام شده است و باید مستمرا تقویت شود.

او با بیان این که رسانه های مازندارن در بحث کرونا؛ متعهدانه و موفق عمل کرده اند، اظهار داشت: رسانه های مازندران جزء گروه های موفق و موثر در روند مقابله با کرونا بودند. باید به کمک رسانه ها؛ ابهامات مردم را رفع کنیم و به پرسش های آنان پاسخ دهیم.

دکتر سیماسادات لاری عصر روز یکشنبه با هدف بررسی وضعیت کرونا به استان مازندران سفر کرد.