Photo                 7

مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران در پیامی به مناسبت هفته بسیج، بر لزوم گسترش فرهنگ بسیجی در جامعه تاکید کرد و گفت: رسالت نهاد کتابخانه‌های عمومی با وظایف بسیج پیوند ناگسستنی دارند.

 متن پیام آرزو ولیپور مدیرکل کتابخانه های عمومی استان به مناسبت هفته بسیج بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم


بسیج، آئینه تمام نمایی از تعالی و پیشرفت معنوی و مادی است و هر کسی که به دنبال تعالی می گردد و هر مجموعه ای که می خواهد پیشرفت کند، کافی است نگاهی به کارنامه بسیج و فرهنگ بسیجی و زندگی بسیجیان بیاندازد تا الگوی صحیحی از سبک زندگی و کار و مجاهدت فرهنگی را بیابد و الگوی او برای حیات طیبه باشد و این الگوسازی و الگوپذیری، نیاز مبرم به فعالیت های فراوان در حوزه کتاب و کتابخوانی را آشکار می سازد.

حفظ راه و آرمان های شهدا همان حرکت بسیجی وار در نظام جمهوری اسلامی ایران است و برای یک مجموعه فرهنگی، تفکر بسیجی یک ضرورت مهم محسوب می شود و شهدا نماد یک بسیجی آگاه و آماده هستند.
 
شهدا تا آخرین قطره خونشان از دین و وطن و اعتقادات خود دفاع کردند و امروز حفظ و حراست از مرزهای اندیشه و تفکر و همچنین مسئولیت ترویج آگاهی بر عهده ما است و باید با استمداد از شهدا، این رسالت را به خوبی به سرانجام برسانیم.

خدا را شاکریم که اندیشه متعالی تشکیل بسیج که توسط معمار کبیر انقلاب اسلامی شکل گرفت، اینک، اندیشه فرا گیر و گسترده در دنیا است.

فعالیت های کتابداران مازندران در دوران کرونا ثابت کرده است که کتابداران با فرهنگ بسیجی انس و الفتی دیرینه دارند و در راستای تحقق ارزش ها در جامعه تا چه اندازه پای کار انقلاب هستند.

در پایان ضمن گرامیداشت هفته بسیج و عرض تبریک به همه بسیجیان بویژه همکاران بسیجی پایگاه مقاومت امام محمد باقر(ع) اداره کل کتابخانه‌های عمومی مازندران، توفیق خدمات ماندگار و اثربخش کتابداران در راستای تقویت فرهنگ بسیجی را از خداوند متعال خواستارم.