WhatsAppImage20201115at2153122

مدیرعامل فرهنگی، اجتماعی و ورزشی‌ شهرداری قائمشهر در سومین روز هفته کتاب و کتابخوانی با مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران دیدار کرد.

 معصومه طالبی مدیرعامل فرهنگی، اجتماعی و ورزشی‌ شهرداری قائمشهر با آرزو ولیپور مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی و کتابدار دیدار و گفت و گو کرد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران در این دیدار خواستار افزایش برنامه های مختلف فرهنگی در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی توسط شهرداری‌ها مازندران شد و گفت: شهرهای مازندران باید با اجرای برنامه های ترویجی در این بخش به عنوان پایتخت کتاب معرفی شوند.

ولیپور با اعلام اینکه ساخت المان های کتاب در سطح شهر باید در دستور کار شهرداران استان قرار گیرد، تصریح کرد: راه اندازی کیوسک کتاب از دیگر اقداماتی است که می تواند شهروندان را به کتابخوانی سوق دهد.

مدیرعامل فرهنگی، اجتماعی و ورزشی‌ شهرداری قائمشهر با بیان اینکه فعالیت های فرهنگی باید حساب شده، هدفمند و دارای اثرگذاری باشد، اظهار کرد: تاکسی کتاب از کارهای نو و خلاقی بود که با استقبال شهروندان مواجه شد.

معصومه طالبی اجرای این طرح را راستای گسترش فرهنگ کتابخوانی در بین شهروندان و دسترسی سریع آنان به کتاب برشمرد و افزود: امیدواریم این تلاش ها در سیاستگذاری فرهنگی ادامه یابد تا کتاب و کتابخوانی به یک رفتار اجتماعی تبدیل شود.

وی از آمادگی برای اجرای برنامه‌های مشترک کتابخوانی با اداره کل کتابخانه‌های عمومی مازندران خبر داد.