بازیگر رادیو تلویزیون تئاتر و سینما گفت: بیماری کرونا مانع پویایی خدمات کتابخانه های عمومی نشده است و کتابداران از طریق فضای مجازی به آگاهی رسانی به جامعه هدف خود مشغول هستند.

 صفا آقاجانی بازیگر رادیو تلویزیون تئاتر و سینما و حامی ترویج فرهنگ کتابخوانی در پیامی به سرکار خانم دکتر آرزو ولی پور مدیرکل محترم کتابخانه های عمومی استان مازندران هفته کتاب و کتابخوانی و روز کتابدار رو تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

پیشرفت و نوآوری و درنوردیدن مرزهای دانش و آگاهی در سایه زحمات و خدمات و مشارکت کتابداران و متخصصین کتابداری در پیشرفت فرهنگی و توسعه هر کشور تاثیر فراوانی دارد. مایه مباهات است که در سال جاری  قدمهایی برای توسعه کتابخانه ها برداشته شده است، بیماری کرونا و و ویروس کوید 19 مانع  پویایی خدمات کتابخانه های عمومی نگردیده است و کتابداران از طریق فضای مجازی به آگاهی رسانی به جامعه هدف خود مشغولند.

 در هفته ای که مزین به نام کتاب  است باید گفت، بی شک کتاب گنجینه بی بدیلی است که معرفت  را به ارمغان می‌آورد و دلها را به فروغ دانایی فروزان می سازد.
 امید است برگهای کتاب، همیشه طراوت بخش زندگی همه مردم عزیز باشد.

اینجانب به نوبه خود  ضمن تبریک به مناسبت هفته کتاب و  24 آبان ماه روز کتاب، کتابخانه و کتابدار ؛ از تلاش و کوشش خالصانه  کتابداران عزیز استان مازندران  در مسیر  ترویج  علم و  دانش و آماده سازی منابع علمی و امکانات کتابخانه ای  تقدیر و تجلیل می نمایم.

امید است به فضل الهی قدم های محکمی برای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی برداشته شود.