Photo

آرزو ولیپور مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران در مراسم بیست و هشتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران که با حضور وزیر فرهنگ و ارساد اسلامی و دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی برگزار شد، از طریق ویدیوکنفرانس در این مراسم شرکت کرد.

 مراسم بیست و هشتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران و روز گرامیداشت «کتاب، کتابخوانی و کتابدار» با شعار «دانایی، مانایی» امروز شنبه ۲۴ آبان به صورت مجازی با حضور وزیر فرهنگ و ارساد اسلامی و دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی برگزار شد.

آرزو ولیپور مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران به همراه جمعی از کتابداران از طریق ویدیو کنفرانس در محل برگزاری برنامه‌های هفته کتاب و کتابخوانی استان در کتابخانه آزادگان ساری شرکت کردند.

در این مراسم علیرضا مختارپوردبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور ضمن گرامیداشت روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار و تقدیر از فعالیت کتابداران در ایام کرونا به تشریح وضعیت نهاد پرداخت و گفت: کتابداران و همکاران در این دوران با ابتکار و خلاقیت به فعالیت‌های متنوع و متعدد در فضای حقیقی و مجازی پرداختند که فصل جدیدی از خدمات ارزشمند این عزیزان را برای جامعه فرهنگی ایران نمایان کرد.

در این مراسم برگزیدگان فعال در حوزه کتابخانه‌های عمومی در بخش های مختلف معرفی شدند.

امسال به خاطر شرایط کرونا بیشتر در حوزه بررسی‌ها به فعالیت فردی کتابداران در فضای مجازی توجه شده بود .

 همچنین پنج کتابخانه عمومی در استان های اردبیل، البرز، تهران، چهارمحال و بختیاری و لرستان به صورت مجازی افتتاح شد.

در این مراسم دستور بهره برداری ۲۵ کتابخانه عمومی دیگر در هفته کتاب صادر شد.