Photo                 2

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی با نماینده مردم قائمشهر و سوادکوه در مجلس شورای اسلامی و فرماندار قائمشهر در کتابخانه عمومی جمشید احمدی قائمشهر دیدار و گفت و گو کرد.

 آرزو ولیپور مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی در نشست با علیپور نماینده مردم قائمشهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی در مجلس شورای اسلامی و فرماندار قائمشهر که در کتابخانه عمومی جمشید احمدی قائمشهر برگزار شد، اظهار کرد: برای پیشبرد فعالیت های کتابخوانی نیاز به حمایت‌های نمایندگان مجلس داریم.

وی با اشاره به اینکه در تکمیل پروژه‌ها حوزه کتابخانه ای نیازمند حمایت خیرین هستیم، افزود: تا حد امکان از ظرفیت خیرین در بخش‌های عمرانی و فرهنگی کمک می‌گیریم و این امر در حال جریان است ولی نیاز به قوت بیشتر دارد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران بیان کرد: با بهره‌برداری از کتابخانه مرکزی استان در ساری، سرانه فضای کتابخانه‌ای مازندران افزایش و شاخص‌های این بخش ارتقاء می‌یابد.

ولیپور خواستار تکمیل سالن آمفی تئاتر کتابخانه‌های قائمشهر با کمک مسئولان شهرستان و خیران شد و ادامه داد: برای احداث کتابخانه در ارطه در صورت واگذاری و تامین اعتبار حمایت می‌کنیم.

وی پیگیری نیم درصد سهم کتابخانه‌ها از شهرداری قائمشهر را یکی از مطالبات جدی عنوان کرد.

کمال علیپور نماینده مردم قائمشهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی در مجلس شورای اسلامی نیز با تبریک هفته کتاب و کتابخوانی تصریح کرد: با حضور  ولیپور به عنوان مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران طی چند سال گذشته، انقلابی در حوزه کتابخوانی و عمرانی  کتابخانه‌های استان ایجاد شده است.

وی با قدردانی از اقدامات خوب و اثرگذار  کتابخانه های عمومی استان، گفت: آرزو ولیپور به عنوان مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران طی چند سال گذشته، انقلابی در حوزه کتابخوانی و عمرانی  کتابخانه های استان ایجاد کرده است.

 نماینده مردم قائمشهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی در مجلس شورای اسلامی افزود: شهرداری‌های استان به ویژه شهرداری قائمشهر در پرداخت سهم کتابخانه ها باید به قانون عمل کنند.

علیپور نقش برجسته خانواده ها را در ترغیب فرزندان به کتابخوانی مهم توصیف کرد.

فرماندار قائمشهر نیز در این جلسه توضیحاتی پیرامون زمین ارطه برای ساخت کتابخانه عنوان کرد.