124743113 946590909080427 8203947804967882817 N

نشست خبري دكتر آرزو وليپور در محل كتابخانه عمومي آزادگان در فضايي صميمانه و همراه با رعايت كامل پروتكل هاي بهداشتي برگزار شد كه حاشيه هاي برگزاري اين نشست خالي از لطف نيست .

  • جلسه در سال 7 و نيم صبح و رأس ساعت برگزار شد از اين رو چاي گرم و پكيج صبحانه گرم و سرد سر ميز خبرنگاران مهيا يك ضيافت صميمانه بود . تدبير براي بسته بندي بهداشتي اين بسته ها نشان از ظرافت مديركلي داشت كه عنوان تنها بانوي مديركل دستگاه هاي اجرايي استان را از آن خود كرده است.
  • در بسته صبحانه خبرنگاران سفره يكبار مصرف پيش بيني شده بود تا كمترين احتمالي براي خطر ابتلا به كرونا در ذهن خطور نكند .
  • بخاطر رعايت پروتكل هاي بهداشتي و سلامت اصحاب رسانه شايد تعداد حاضرين در جلسه به 15 نفر هم نمي رسيد اما براي اين تعداد محدود هم بنرهاي عظيم ، پرده هاي حائل و تشريفات كامل برگزاري يك نشست خبري در سطح عالي رعايت شده بود كه نشان از حفظ شأنيت جايگاه خبرنگاران داشت .
  • دكتر آرزو وليپور در خلال جلسه گريزي به كامنت هاي برخي از افراد زير پست هاي صفح اينستاگرامش زد و گفت : در کنار ابراز محبت ها و پیام های صادقانه و زیبای مردم که خستگی را بعد از هر جلسه و ماموریت از تن به در می کند گاها تعداد معدودی از افراد در زير پست هايي كه به عنوان گزارش كار به مردم منتشر مي كنم و يا حاشيه نگاريهاي ماموريت ها را با آنها به اشتراك مي گذارم ، كامنتهايي مي گذارند كه تلخ است اما تلخي آنها را به واسطه درك شرايط امروز جامعه به دل نمي گيرم اما دوست دارم كه مردم بدانند كه من هم در كنار آنها متاثر از فشارهاي اقتصادي و نوسانات قيمتها و حوادث مختلف هستم اما حيطه اختيارات و وظيفه من براي اثر بخشي در آن حوزه ها كافي نيست و اصولا تكليفي در آن بخش ها در حوزه مسئوليتم تعريف نشده است . بنابراين تمام تلاشم را براي انجام بهينه مسئوليتم و حسن انجام امور محوله به كار مي بندم .
  • دكتر آرزو وليپور به ماموريت هاي متعدد به غرب استان در شرايط حاد كرونايي و نگراني بسيار اعضاي خانواده اش اشاره كرد و گفت كه براي اين ماموريت ها حق ماموريتي دريافت نمي كند و بنابراين طعنه برخي از افراد كه عنوان مي كنند كه بازديدهاي متعدد صورت گرفته براي دريافت حق ماموريت و جنبه مالي دارد ، بي مناسبت است .
  • مديركل كتابخانه هاي عمومي استان به برگزاري دورهمي و نشست هاي شبانه با عنوان شو نيشت در برخي از كتابخانه هاي استان در روستاها اشاره كرد .
  • مصاحبه مطبوعاتي دكتر وليپور بيش از زمان پيش بيني شده به درازا كشيد و از اين رو پايان اين نشست با جلسه شوراي اداري استان همزمان شد كه دكتر وليپور بخش معرفي كتاب در جلسه شوراي اداري را با حضور خبرنگاران استان به سرانجام رساند . اتفاقي كه در هفته كتاب و كتابخواني بسيار مهم و حائز اهميت بود . خبرنگاراني كه مدتها از حضور در جلسات شوراي اداري به دليل كرونا محروم بودند امروز به بركت كتابخانه هاي عمومي استان به صورت مجازي چند دقيقه اي را مهمان اين جلسه شدند .
  • نفوذ کلام -مهربانی در نگاه این شیوه ی برقراری ارتباط با خبرنگاران مختلف تنها از فردی برمی آید که از عاطفه، مهر، عشق و محبت لبریز است و می‌تواند به راحتی آن را به مخاطبانش هدیه کند.
    صرفنظر از جنسیت خبرنگاران موجود در جلسه، امروز همه با حال خوش سالن نشست خبری را ترک کردند ، حالی که همواره بعد از دیدار با خانم ولیپور قسمت مخاطبانش میشود.