نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی تاکید کردضرورت حمايت از طرح‌های خلاقانه در اشاعه فرهنگ كتابخوانينماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت حمايت از طرح هاي نو و خلاقانه جهت اشاعه فرهنگ كتابخواني تاکید کرد.

 غلامرضا شریعتی در ديدار و گفتگو با رئيس اداره كتابخانه‌های عمومی شهرستان گلوگاه بر ضرورت حمايت از طرح هاي نو و خلاقانه جهت اشاعه فرهنگ كتابخواني، مساعدت و همراهي خويش را به عنوان حامي كتابداران براي مطالبه حقوقشان در مجلس شوراي اسلامي تاکید کرد.

وی بیان کرد: اگر كتابخانه هاي عمومي با هدايت صحيح، مولد فرهنگ و مروج آگاهي باشند، قطعاً نگراني ها درباره فرهنگ بسيار كاهش مي يابد چراكه كتابخواني آغاز راه آگاهي و بصيرت است و هر جا كه چراغ آگاهي روشن شود، تاريكي هاي مشكلات فرهنگي رخت برمي بندد.
نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی درباره ساخت كتابخانه روستايي بيان کرد : جلسه اي مشترك با فرماندار ، بخشدار ، رئيس اداره كتابخانه هاي عمومي شهرستان گلوگاه ،شوراي اسلامي و دهياري برگزار كرده و شرايط را مورد بررسي قرار می‌دهیم و ضمن ايجاد مقدمات و دريافت مجوزات در ساخت کتابخانه کمک می‌کنیم.

 رئيس اداره كتابخانه های عمومي شهرستان گلوگاه نیز در این دیدار گزارشي از كتابخانه هاي عمومي ، اعضاء  ، تعداد منابع و فعاليتهاي فرهنگي ، شرايط كتابخانه هاي عمومي در وضعيت كشور با شيوع بيماري كوويد 19 ، وضعيت پرداختي نيم درصد ، نقاط قوت و ضعف ، مشكلات و اهداف پيش رو ساخت كتابخانه روستايي در مناطق محروم ارائه کرد.

مجتبي دماوندي با اشاره به مطالبات فرهنگي و معيشتي كتابداران، به تلاش هاي مجدانه و بي وقفه این مجاهدان فرهنگی در مسير ارتقاء سطح فرهنگ جامعه و پرورش استعدادهاي اقشار مختلف با ارائه خدمات مطالعاتي تاكيد كرد و از نماينده شهرستان خواست تا از حقوق برحق اين مجموعه پر تلاش و فرهنگساز در مجلس دفاع کند.

وی ضمن قدرداني از نماینده مردم شرق مازندران در مجلس بخاطر توجه به فرهنگ و عنايت به كتاب و كتابخواني، ازوي دعوت كردند تا به منظور دلگرمي همكاران و دیدن مشكلات كتابداران و كتابخانه ها بعنوان حامي اين قشر زحمتكش، از كتابخانه هاي عمومي شهرستان گلوگاه درهفته كتاب بازديد کنند.