33454 759

نایب رییس زنان فدراسیون بسکتبال از آغاز اردوی تیم ملی سه نفره زنان ایران جهت حضور در پیکار‌های گزینشی المپیک توکیو در اوایل آذر ماه خبر داد و گفت: این اردو در پنج مرحله برپا خواهد شد.
 فریده شجاعی اظهار داشت: اردوی تیم ملی بسکتبال سه به سه زنان از اوایل آذر با حضور ۹ بازیکن آغاز می‌شود. براساس برنامه سرمربی تیم، ملی‌پوشان در پنج اردو تا زمان اعزام به مسابقات گزینشی المپیک در اردیبهشت ماه حضور می‌یابند.
وی با اشاره به اینکه در اردوی آخر تنها ۴ بازیکن باقی می‌مانند، گفت: هر هفته مسابقات لیگ برتر برگزار می‌شود و ملی‌پوشان از هر ۲ گروه لیگ در اردو حضور دارند، نمی‌توانیم یک روز از مسابقات لیگ را تعطیل کنیم. باید در فاصله بین یک هفته اردو‌ها را سه روزه برگزار کنیم، اما آخرین اردو را در فاصله تعطیلی بین مرحله مقدماتی تا پلی‌آف لیگ برتر به‌مدت ۶ روز برگزار خواهیم کرد.
وی با اشاره به اینکه تیم‌ها پیش از حضور در لیگ برتر باید تست کرونا بدهند، افزود: بازیکنان باید تا آمدن نتیجه تست در قرنطینه باشند. برای برگزاری لیگ تمامی پروتکل‌های بهداشتی رعایت می‌شود و رقابت‌ها نیز بدون تماشاگر خواهد بود. حتی داوران هم باید تست کرونا بدهند. اگر شرایط بیماری کرونا شدیدتر نشود و اتفاق خاصی نیفتد این مسابقات به خوبی برگزار خواهد شد.منبع: ایرنا