Unnamed

اینبار طرح کتابخوابی در سامانه شاد از عملکرد دکتر ارزو ولیپور در زمانی که خواب زمستانی قبل از انتخابات اکثر دستگاههای اجرایی زودتر از موعد انتظار شروع شد ؛ بسیار گفته شد. جدیت و توان پیگیری موضوعات مختلف و چشمه خلاقیتی که نمی خشکد . حالا هر انچه هجمه بابت حسادتهایی که قدرت مقابله با توانمندیهایش را ندارد به او وارد شود و یا گاها اسیر حرکات نمایشی برخی از مدیران هم که باشد ، چندان اهمیت ندارد چرا که ارزو ولیپور ثابت کرد برای گواه ادعایی که حسن خدمتش را تایید می کند نیاز به حمایت هیچ شخص و ارگانی ندارد بلکه مردمی که نگاه و صداقتش را درک کردند بی واسطه دوستش دارند.

گاه از حجم دلواپسی هایش و استفاده از ظرفیت های استان برای پیشبرد اهداف سازمانی اش مبهوت می مانیم. بدون تردید ارزو ولیپور تنها مدیرکلی ست که در هیچ بحرانی مردمش را تنها نگذاشت. نه ان لحظه که زندگی مردم زیر اوار سیل ویرانگر ماند و یا امروز که کرونا خاک ماتم روی دلهای مردم پاشیده است‌ ؛ ارزو ولیپور تنها مدیرکلی ست که تهدید را تبدیل به فرصت کرده است و در دوران طرح کتابشاد که مربوط به مدرسه مجازی کتابخوانی در سامانه شاد دانش اموزی است را برای اولین بار در کشوره در استان مازندران راه اندازی کرد. اری ارزو ولیپور تنها مدیرکلی ست که روحیه زنانگی اش دستش را گرفت .

وقتی پا به اتاقش می گذاری تمام جزییات روح زندگی را در ادمی جوانه می زند از قندانی که روی میز است و گلدان های سفید یک دست با گلهایی که طبیعت را مشق می کند .هیچ چیز این اتاق را به طور معمول در اتاقهای ریاست ولو شرکت های خصوصی هم ندیدی . حتی تصویر پدر شهیدش هم یک تابلو نقاشی روی سه پایه است که از سلیقه بی بدیل شاعره ای می جوشد. رومیزی های تمیز و مرتب و حتی قندان و ... همه چیز این اتاق تو را مجذوب نظمی می کند که از نهان مدیرکلی برمی اید که در شغلش زندگی می کند و برایش مهم است که چگونه میزبان مراجعینش باشد. اتاق کارارزو ولیپور هم باید مثل همه سیره و سیاست و روش مدیریتیش الگو و درس باشد برای انانکه سودای میز ریاست دارند .

ارزو ولیپور تنها مدیرکل بانویی ست که سیاست را خوب بلد است اما اسیر سیاست زدگی و بازیهای سیاسی نمیشود؛عشق را می شناسد اما ان را ملعبه دست قدرت طلبی نمی کند . ارزو ولیپور تنها کسی بود که حجم اقداماتش همیشه توهم تصاحب صندلی مجلس را ایجاد می کرد و در اخر همه محاسبات را بر هم می زد. دست مریزاد خانم دکتر

خبرنگار : مهسا قاسم نژاد

منبع : خط سوم