IMG 130378743

آرزو ولیپور مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندارن به مناسبت روز عصای سفید طی پیامی به مدیرعامل کانون نابینایان استان ، همکاران و 116 عضو روشندل کتابخانه های عمومی استان تبریک گفتب

 متن پیام آرزو ولیپور مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران به مناسبت روز عصای سفید به شرح ذیل می باشد .

بسمه تعالی
روشندلان بیدار دلانی هستند که خدای بزرگ را از درون می یابند و با او به نجوا می نشینند، فلسفه نامگذاری این روز، محترم شمردن حقوق اجتماعی نابینایان به عنوان عضوی از یک جامعه است، امیدواریم بتوانیم  با خدمت رسانی در حوزه کتابخوانی زمینه رشد و تعالی آنان را مهیا کنیم.
اعتقاد داریم با فعالیت های موثر در مراکز 3 گانه بخش نابینایان کتابخانه های عمومی در استان مازندران، میتوان لذت کتابخوانی را برای روشندلان عزیز عضو کتابخانه، میسر و طعم مطالعه را به کامشان شیرین کرد.
چشمان روشندلان، از کتاب نور خواهند گرفت و حضور در دنیای کتاب با آن جذابیت مطالعه با لمس بریل، آنها را به الگویی برای کتابخوانی و مطالعه تبدیل خواهد کرد.
اکنون در روز بیست و سوم مهرماه و روز جهانی عصای سفید، فرصت را مغتنم شمرده و ضمن تبریک و تهنیت این روز به یکایک شما همکارانمان و اعضای روشندلان کتابخانه های عمومی استان برایتان آرزوی موفقیت و کامیابی نموده و از درگاه خداوند سبحان برای شما تندرستی، بهروزی و سرفرازی مسئلت دارم.



آرزو ولیپور