Photo                 1

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران در پیامی به مناسبت هفته کودک این روز را به مشاوران کودک استان، اعضای کودک و کودکان کتاب تبریک گفت.به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی مازندران، آرزو ولی‌پور مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران به مناسبت هفته کودک پیامی صادر کرد.

در این پیام آمده است:

به نام خداوند بخشنده ی مهربان

نامگذاری هفته‌ ملی کودک فرصتی برای اهمیت‌دادن به جایگاه کودکان است چراکه کودکان، طیف وسیعی از جامعه را تشکیل می‌دهند و به عنوان آینده‌سازان کشور در حال رشد و پرورش هستند و هفته‌ای است برای یادآوری لبخند زدن به کودکان، رعایت حقوق کودکان و داشتن خانواده‌ای شاد و مهربان و توجه به نیازهای روحی و هر آنچه منتهی به رشد شخصیت و پرورش فکر کودکان می‌شود.

تشویق کودکان به خواندن، مطالعه و کسب آگاهی، نیازمند همت جمعی است و این مسئله کوشش همه‌جانبه والدین، مربیان، مهدها، مدارس، آموزش و پرورش، رسانه‌ها و.... را می‌طلبد.

اگر چه در هفته ی ملی کودک امسال بدلیل اپیدمی همه گیر کرونا فرصت همراهی و همدمی با کودکان عزیز فراهم نشده است اما کتابخانه های عمومی مازندران در فضای مجازی با تمام توان به میدان آمده است تا بر نشاط این عزیزان بیفزاید.

اینجانب صمیمانه امیدوارم هفته ملی کودک امسال که نوید بخش روزهایی پر از امید، پویایی، سازندگی و بالندگی برای همه بچه‌های خوب سرزمین پرافتخارمان باشد و در آستانه اربعین حسینی(ع) در مسیر حق جویی و حق پویی از سرور و سالار شهدا حضرت امام حسین(ع) پیروی کنند.

به رسم وظیفه، از همه دست اندرکاران دلسوز و پرتلاش این عرصه مشاوران کودک خود در استان ، اعضای کودک کتابخانه های استان و کودکان کتاب که آینده سازی و امانت‌داری را سرلوحه کار خود قرار داده‌اند، قدردانی می‌کنم.