9ceaa415902f4d2a88ce46d1b4215817

به مناسبت هفته دفاع مقدس حمیدرضا هراسانی مسئول سازمان بسیج هنرمندان سپاه کربلا مازندران امروز 14 مهرماه با آرزو ولی‌پور مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران دیدار و گفت و گو کرد.
در این دیدار مسئول سازمان بسیج هنرمندان سپاه کربلا مازندران از مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران فرزند نخستین شهید فرهنگی مازندران و از شاعران و نویسندگان استان قدردانی کرد.
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران در این دیدار گفت: باید حقایق دفاع مقدس را به مردم بگوییم تا نسل آینده نیز بداند چه کسانی با چه روحیه و گذشت‌هایی به جبهه های جنگ رفتند تا این مرز و بوم بماند.
آرزو ولی‌پور از آمادگی برای مشارکت در جشنواره ادبیات داستانی بسیج هنرمندان مازندران در حوزه محتوایی خبر داد و گفت: این نهاد فرهنگی آماده هرگونه همکاری در برگزاری این جشنواره است.
مسئول سازمان بسیج هنرمندان سپاه کربلا مازندران نیز در این دیدار از رونمایی پوستر و فراخوان جشنواره ادبیات داستانی بسیج هنرمندان استان خبر داد و افزود: از نویسندگانی که با مجموعه اداره کل کتابخانه های عمومی استان در ارتباط هستند می‌خواهیم تا در این جشنواره مشارکت داشته باشند تا آثار فاخر و کیفی به این جشنواره ارسال شود.
حمیدرضا هراسانی شناسایی نوجوانان و جوانان برای پرورش حوزه داستان‌نویسی خبر داد و گفت: سازمان بسیج هنرمندان از ظرفیت بالایی در این حوزه برخوردار است.