Photo

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران در پیامی 13 مهر روز نیروی انتظامی را به فرماندهان، کارکنان خدوم و زحمتکش نیروی انتظامی در سراسر استان و به ویژه سردار مرتضی میرزایی فرمانده محترم انتظامی مازندران تبریک گفت.

 آرزو ولی پور مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران در پیامی 13 مهر روز نیروی انتظامی را به فرماندهان، کارکنان خدوم و زحمتکش نیروی انتظامی در سراسر استان و به ویژه سردار مرتضی میرزایی فرمانده محترم انتظامی استان مازندران تبریک گفت.

در این پیام آمده:

محضر برادر ارجمند سردار مرتضی میرزایی
فرمانده محترم انتظامی استان مازندران

با سلام و احترام
به یقین نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به مثابه یکی از نهادهای مهم و بنیادین اجتماعی و امنیتی دارای وظایف و ماموریت‌های خطیری در فرایند تامین امنیت پایدار و همه جانبه و مراقبت از آن است و پلیس امروز مظهر و نهاد عدالت و مبارزه با قانون‌گریزی و تعدی به حقوق دیگران است.

جایگاه نیروی انتظامی در پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی، برقراری امنیت داخلی و تقویت احساس امنیت روانی برکسی پوشیده نیست و تحقق این وظیفه بزرگ در سایه اتکال به خدای متعال، اعتقاد راسخ به اصول، ارزشها و آرمان های انقلاب اسلامی به دست می آید.

روز نیروی انتظامی متعلق به بزرگ مردانی است که رمز بقاء و ثبات آنان ، طلب حیات طیبه در گمنامی و بی نشانی است. آنانی که اندیشه ناب خود را با عشق و ارادت مخلصانه به حضرت حق در آمیخته و بی اعتنا به رنگ و لعاب زیور دنیا ، توشه ای معنوی می‌اندوزند.

اینجانب ضمن تکریم یاد و خاطره شهدای گران‌قدر و والامقام و تقدیر از ایثارگران نیروی انتظامی، امید آن دارم که با اجرای برنامه های فرهنگی به ویژه بسط و گسترش کتاب و کتابخوانی و ترویج و توسعه نظم و انضباط اجتماعی در راستای اعتلای سطح آگاهی اقشار مختلف شهروندان و پیشگیری از آسیب های اجتماعی، در ادامه خدمت به نظام جمهوری اسلامی ایران کما فی السابق در سایه ی توجهات حضرت ولی عصر(عج) و رهنمودهای خردمندانه رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی) همواره پر صلابت، مصمم و موفق باشید.

آرزو ولی پور
مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران