WhatsAppImage20200921at1341471

طی نشستی که بصورت ویدئو کنفرانس با حضور عباس نعمتی، مدیرکل حراست نهاد کتابخانه های عمومی کشور و آرزو ولیپور، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان برگزار گردید، از زحمات 12 ساله حسینعلی شریعت در مسئولیت حراست اداره کل استان قدردانی و علی جعفری، مسئول پیشین روابط عمومی بعنوان مسئول جدید حراست منصوب شد.
ولیپور در این نشست با تشکر از عملکرد جناب آقای شریعت در دوران مسئولیت، اظهار داشت: وجود کمترین حاشیه و برقراری امنیت اخلاقی و روانی در محیط کار در ستاد و کتابخانه های عمومی استان و نظارت صحیح بر حفاظت از کتابخانه های عمومی که کمترین مشکلات را در پی داشته، از جمله مهمترین ویژگی های بارزی بوده که می توان به آن در رابطه با این دوران اشاره کرد.
وی افزود: امیدواریم آقای جعفری هم که از نیروهای جوان، پرتلاش و متعهد اداره کل بوده است بتواند وظایف محوله در حوزه حراست اداره کل را به خوبی انجام دهد و منشأ خدمات خوبی در این حوزه باشد.
مدیرکل حراست نهاد کتابخانه های عمومی کشور هم با قدردانی از آقای شریعت، عملکرد وی در دوران مسئولیت حراست را بسیار قابل قبول دانست و با تاکید بر اتفاقات خوبی که در این مدت برای حفاظت و صیانت از کتابخانه های عمومی مازندران رخ داده، ابراز امیدواری کرد بتوان از ظرفیت و شخصیت این همکار در حوزه امور کتابخانه هابعنوان سرپرست اداره مشارکت ها و همکاری ها هم بهره برد.
نعمتی با بیان اینکه آقای جعفری هم از کارکنانی هستند که طی سال های اخیر در واحد روابط عمومی شناخت خوبی از مجموعه کتابخانه ها و همکاران دارند، اذعان داشت: وی هم می تواند با استفاده از تجربیات گذشته و انگیزه جوانی، در مسئولیت جدید موفق باشد و مسیر حراست از این نهاد فرهنگی در استان مازندران را به خوبی بپیماید.
گفتنی است پس از برگزاری این نشست ویدئوکنفرانس، جلسه تودیع و معارفه با حضور کارشناسان ستادی در دفتر مدیرکل کتابخانه های استان برگزار شد.