WhatsAppImage20200921at153333

تفاهم نامه همکاری بین آرزو ولی‌پور، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان و علی امینی، مدیرکل استاندارد در جهت همکاری بیشتر و مشارکت در برنامه های فرهنگی و ترویج کتابخوانی امضاء شد.
این تفاهم نامه با هدف همکاری های مشترک علمی، فرهنگی، آموزشی و پژوهشی از قبیل برگزاری مسابقات کتابخوانی و نشست های کتاب خوان و شرکت در برنامه های ویژه فرهنگی و ارتقاء سطح آگاهی های عمومی و مسائل پیرامون استاندارد تنظیم شده است.
آرزو ولیپور، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان در این نشست با بیان اینکه پیام هفته دفاع مقدس، ارتقای هویت اسلامی است، عنوان کرد: ارتباطات بین دستگاهی در این زمینه می تواند بسیار تاثیرگذار باشد، چراکه با وجود افزایش شبکه های اجتماعی و تاثیر منفی برخی از این شبکه ها، کتابخوانی بعنوان یک امر لازم و ضروری باید ترویج شود و هدف اصلی مان هم این است که ذره ای دچار کم هویتی فرهنگی و بی هویتی در جامعه ایجاد نشویم.
امینی هم با تاکید بر ضرورت احساس تکلیف همه مدیران برای ترویج کتابخوانی، اظهار داشت: اگر این در باور همه مدیران باشد، فضای فرهنگی بویژه در حوزه کتاب را بهتر می توان در جامعه ترسیم کرد و شاهد اتفاقات بهتری در این عرصه بود.
گفتنی است در ادامه ولیپور به مناسبت هفته دفاع مقدس به تعداد شهدای شهرستان ساری، ۱۲۳۰ جلد کتاب از سوی اداره کل کتابخانه عمومی استان به کتابخانه استاندارد مازندران اهدا کرد.