تهران - ایرنا - معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری با اعلام خبر حمایت اهالی فرهنگ و هنر از پویش «ارمغان ۵» (آزادسازی زنان زندانی جرایم غیرعمد) در تلاش است تا با جلب حمایت مردم از طریق واریز کمک‌های آنها به ستاد دیه کشور امکان آزادی زنان زندانی جرایم غیرعمد که توان مالی رهایی از زندان را ندارند، فراهم کند.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده، گوهر خیر اندیش، کمال تبریزی، شبنم مقدمی، پانته آ پناهی ها و گیتی خامنه، پنج چهره فرهنگی و هنری شناخته شده ای هستند که با مشارکت در پویش «ارمغان ۵»، از آزادی زنان زندانی جرائم غیرعمد حمایت کردند.

معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده ضمن قدردانی از اقدام خداپسندانه این عزیزان اعلام کرد دور پنجم پویش ارمغان از عاشورا  آغاز شده و تا اربعین ادامه خواهد داشت.

این پویش با شعار «زندان جای مادران نیست» در تلاش است با جلب حمایت مردم، امکان آزادی زنان زندانی جرائم غیرعمد که توان مالی رهایی از زندان را ندارند، فراهم کند.
 
در حال حاضر ۱۹۷ نفر از زندانیان زن در سطح زندان های کشور واجد شرایط هستند و هموطنان می توانند از طریق حساب های ستاد دیه کشور جهت کمک به آزادی آنها اقدام کنند.
 
۱- شماره حساب جاری ۰۱۰۵۷۳۸۶۸۱۰۰۰ 
 
۲- شماره کارت ۹۳۴۵-۹۹۰۳-۹۹۷۵-۶۰۳۷ 
 
۳- کد دستوری #۱۰۱*۷۸۰* از طریق تلفن همراه با سیم کارت ایرانسل

۴- شماره شبا ستاد دیه 
 IR۲۳ ۰۱۷۰ ۰۰۰۰ ۰۰۱۰ ۵۷۳۸ ۶۸۱۰ ۰۰