IMG20200827WA0006

?مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران با همراهی برخی از همکاران خود با حضور در شهرستان نور، با خانواده شهید علی جمشیدی دیدار کرد.

?به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی مازندران، آرزو ولیپور، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان با همراهی معاونین، گروهی از کارشناسان ستادی و رئیس اداره و برخی از کارکنان شهرستان نور، به مناسبت هفته دولت در شهرستان نور حضور یافت و ضمن ادای احترام به مقام والای شهیدان در‌گلزار شهدای این شهرستان، با خانواده شهید علی جمشیدی از شهدای مدافع حرم در منزل شهید دیدار کرد.

?ولیپور در این دیدار با بیان اینکه ما نمی توانیم به راحتی قدردان پدران و مادران شهدا باشیم، اظهار داشت: این پدران و مادران، فرزندانی تربیت کردند که آسایش و امنیتمان را مدیون و مرهون آنها هستیم.

وی افزود: شهدا جمعی از بهترین جوانان این مرز و بوم بودند که شایستگی شهادت را در زمان حیات خود به دست آوردند و راه خود را با بصیرت و آگاهی انتخاب کردند.

?در این دیدار، خانواده شهید هم با بیان بخشی از زندگی فرهنگی و جهادی شهید جمشیدی، راز کسب‌ توفیق شهادت این شهید را در فعالیت های فراوان فرهنگی و جهادی در عین گمنامی دانستند و حضور مداوم و خستگی ناپذیر ایشان در فعالیت های حوزه ایثار و شهادت را یک الگو برای جوانان توصیف کردند.

?خواهر شهید علی جمشیدی از کتابداران شهرستان نور می باشد.