IMG20200827WA0020

?دومین کتابخانه عمومی روستایی در هفته دولت سال ۹۹ در مازندران به بهره برداری رسید.

?به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی مازندران، صبح امروز (پنجشنبه، ششم شهریور ۹۹) کتابخانه عمومی شهدای کاردگر محله در فریدونکنار با حضور علی اصغر باقرزاده، نماینده مجلس شورای اسلامی، حسین حسن نژاد، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری، آرزو ولیپور، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان و محمدمهدی نصیری‌کناری، فرماندار فریدونکنار به بهره برداری رسید.

?فرماندار فریدونکنار: فرصت بوجود آمده در این روستا بواسطه این کتابخانه بسیار مغتنم است و با شناختی که از فعالیت های کتابخانه ای در استان سراغ داریم، روزهای پرثمر فرهنگی را در این منطقه پیشبینی می کنیم.

?باقرزاده، نماینده بابلسر و فریدونکنار در مجلس: مقام معظم رهبری در توصیه های خود به نمایندگان مجلس یازدهم، دو مقوله اقتصاد و فرهنگ را مورد تاکید قرار دادند؛ تکمیل این‌ پروژه در مدت کوتاه نشاندهنده مدیریت جهادی مدیرکل محترم کتابخانه های عمومی است و از جناب آقای مختارپور، دبیرکل محترم نهاد کتابخانه های عمومی کشور هم باید سپاسگزار باشیم که همواره پاسخگوی پیگیری های ما از مجلس بوده اند.

?حسن نژاد، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران: انسان ها در زندگی اجتماعی خود باید حرف بزنند و درست حرف زدن به دانایی نیاز دارد و بخش مهم دانایی با خوانش کتاب و دانستن و فهم آن حاصل می شود. این کتابخانه فرصتی برای ارتقاء سطح فرهنگی منطقه است و ضریب بهره برداری از این کتابخانه را می توان با سه شاخص ضریب رشد دانش، ارتقاء تعاملات اجتماعی و رشد کیفی اعضای کتابخانه سنجید.

?ولیپور، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان: با توجه به قرار گرفتن نام فریدونکنار در فهرست شهرهای پرآسیب کشور در سال گذشته، برخی برنامه های ویژه در این شهرستان از جمله کتاب آباد اجرا شد که حالا پس از یکسال می توانیم مدعی باشیم نهاد کتابخانه های عمومی توانسته در موضوع کتاب، تحولات بسیاری را در این شهرستان رقم بزند و این کتابخانه بعنوان سومین کتابخانه عمومی در شهرستان، سر منشأ امید دیگری برای مردم شهرستان خواهد بود.