Photo431900946

با همراهی استاندار و جمعی از مسئولین استان صورت گرفت؛بازدید معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور از پروژه کتابخانه مرکزی مازندرانمعاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با همراهی استاندار و جمعی از مسئولین استان از پروژه کتابخانه مرکزی مازندران بازدید کرد.

 محمد باقر نوبخت، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، عصر امروز (چهارشنبه ۲۲ مرداد ۹۹) با همراهی احمد حسین زادگان، استاندار مازندران، علی بابایی کارنامی، نماینده ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی، آرزو ولیپور، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان و جمعی دیگر از مسئولین از پروژه کتابخانه مرکزی مازندران بازدید کرد.

وی وجود کتابخانه مرکزی در هر استان را یک ضرورت فرهنگی دانست و ضمن تاکید بر لزوم تکمیل پروژه کتابخانه مرکزی در مازندران، اظهار داشت: تلاش می کنیم با اختصاص اعتبار کافی، تا پایان سال این پروژه مهم را به بهره برداری برسانیم و امید که بهره برداری از این پروژه هدیه ای در خور به مردم بافرهنگ و کتابخوان مازندران باشد.

نوبخت با بیان اینکه با وجود همه مشکلات، تلاش ما بر تکمیل پروژه های نیمه تمام است، اظهار داشت: توجه به توسعه زیربنای فرهنگی در اختصاص بودجه بصورت ویژه لحاظ می شود و سعی می کنیم توسعه متوازن فرهنگی در همه استان ها داشته باشیم.

گفتنی است پروژه کتابخانه مرکزی از سال ۸۷ در زمینی به مساحت ۲۰۰۰ متر و زیربنای ۷۶۰۰ متر آغاز و به دلیل عدم تخصیص مناسب تا کنون تنها با پیشرفت ۵۰ درصدی، به بهره برداری نرسیده است که برای تکمیل به بودجه ای به میزان ۲۴۰ میلیارد ریال نیازمند است.