WhatsAppImage20200709at125154

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران در دیدار مدیرکل کتابخانه های عمومی استان بر ضرورت همکاری دستگاه های مختلف اجرایی برای رشد کتابخوانی در جامعه تاکید کرد.به دکتر آرزو ولیپور، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان با علی رجبی، مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری دیدار و در رابطه با توسعه کتابخوانی در استان گفتگو کرد.

ولیپور در این دیدار، حمایت راهبردی مدیریت کلان فرهنگی استان از کتابخانه های عمومی را زمینه ساز اتفاقاتی مهم در عرصه فرهنگ دانست و اظهار داشت: ما می توانیم با کتاب در برابر آسیب های اجتماعی مقاوم شویم و از معضلات بسیاری به سلامت عبور کنیم.

وی ترویج صحیح کتابخوانی را یک هنر متعالی نامید و بیان داشت: تمام تلاش همکاران ما هدایت مطالعاتی آگاهانه است و امیدواریم بتوانیم انگیزه کتابخوانی را در جامعه ارتقا دهیم.

رجبی هم در این دیدار نهاد کتابخانه های عمومی را پایه گذار فعالیت های جدیدی عنوان کرد که نیاز آن بسیار احساس می شد و به همت این نهاد و کارکنان خدوم و آگاهش در حال انجام شدن است.

وی افزود: رشد کتابخوانی معیار توسعه فرهنگ است و همکاری دستگاه های مختلف اجرایی برای رشد کتابخوانی در جامعه یک امر بسیار ضروری است که با ایجاد یک انسجام و وحدت رویه، به نتایج بهتری دست یافت.