WhatsAppImage20200704at014855

گفتگوی مدیرعامل هلال احمر مازندران با مدیرکل کتابخانه های عمومی استان در رابطه با تعاملات دوجانبه، به آغاز تدوین یک تفاهم نامه موثر انجامید.

مجتبی اکبری، مدیرعامل هلال احمر استان با همراهی معاونین خود، در دفتر مدیرکل کتابخانه های عمومی حضور یافت و با آرزو ولیپور دیدار و گفتگو کرد؛ گفتگویی که به آغاز تدوین تفاهم نامه ای انجامید که به یک الگو در بین دستگاه های اجرایی تبدیل خواهد شد.
اکبری در این دیدار اظهار داشت: هلال احمر به همت جوانان توانمند و پرشوری که با آن همکاری می کنند به ظرفیت فراوانی دست یافته است که می تواند در عرصه فرهنگی هم تاثیرگذاری شایسته ای داشته باشد.
وی افزود: کتابخانه های عمومی از حیث بهره مندی از نیروی انسانی کارآمد، مخاطبین فرهیخته و مدیریت سال های گذشته، به پتانسیل بسیار بالایی دست یافته و این دو دستگاه می توانند با برقراری تعاملی سازنده برای یک حرکت فرهنگ ساز بی نظیر، الگویی تعاملی برای دستگاه های اجرایی باشند.
آرزو ولیپور، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان هم با اشاره به برنامه های ویژه ترویج کتابخوانی که برای اقشار مختلف مردم اجرا می شود، بیان داشت: خدمات هلال احمر و توانمندی های این مجموعه بزرگ بر کسی پوشیده نیست و برای ما همکاری سازنده فرهنگی با این مجموعه باعث افتخار است.
وی با تاکید بر ضرورت تدوین یک تفاهم نامه همکاری بین دو مجموعه، چشم انداز این تعامل را بسیار اثرگذار و رضایت بخش دانست و اذعان داشت: آنچه که در حیطه وظایف و رسالت دو دستگاه است و انگیزه ای که در تمامی بخش ها مشاهده می شود، نوید یک همکاری موثر را می دهد و امیدواریم بزودی نتایج آن را مشاهده کنیم.