WhatsAppImage20200702at082148

 رئیس اداره کتابخانه های عمومی آمل با نماینده این شهرستان در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کرد. به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی مازندران، یوسف لاطف، رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان آمل با حضور در دفتر نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی، با رضا حاجی پور دیدار و گفتگو کرد.
وی در این دیدار ضمن قدردانی از این نماینده مجلس بخاطر توجه به فرهنگ و عنایت به کتاب و کتابخوانی، از وی دعوت کرد تا به منظور دلگرمی همکاران و لمس مشکلات کتابداران و کتابخانه ها بعنوان حامی این قشر زحمتکش، از کتابخانه های عمومی شهرستان بازدید نماید.
لاطف همچنین با اشاره به مطالبات فرهنگی و معیشتی کتابداران، به تلاش های مجدانه و بی وقفه آنها در مسیر ارتقاء سطح فرهنگ جامعه و پرورش استعدادهای اقشار مختلف با ارائه خدمات مطالعاتی تاکید کرد و از نماینده شهرستان خواست تا از حقوق برحق این مجموعه پر تلاش و فرهنگساز در مجلس یازدهم دفاع نماید.
حاجی پور هم در این دیدار با اذعان به ضرورت حمایت از طرح های نو و خلاقانه جهت اشاعه فرهنگ کتابخوانی، مساعدت و همراهی خویش را به عنوان حامی کتابداران برای مطالبه حقوقشان در مجلس شورای اسلامی اعلام کرد و اظهار داشت: اگر کتابخانه های عمومی با هدایت صحیح، مولد فرهنگ و مروج آگاهی باشند، قطعاً نگرانی ها درباره فرهنگ بسیار کاهش می یابد چراکه کتابخوانی آغاز راه آگاهی و بصیرت است و هر جا که چراغ آگاهی روشن شود، تاریکی های مشکلات فرهنگی رخت بر می بندد.