IMG20200523WA0020

منتخب شهرستان های ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی با مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران دیدار و گفتگو کرد.به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی مازندران، علی بابایی کارنامی، منتخب شهرستان های ساری و میاندورود در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، بعدازظهر امروز(شنبه، ۹۹/۳/۳) در دفتر مدیرکل کتابخانه های عمومی استان با آرزو ولیپور دیدار و گفتگو کرد.

وی با بیان اینکه راه تعالی فرهنگ از توسعه کتابخانه های عمومی می گذرد، اظهار داشت: کتاب و کتابخوانی پایه و اساس فرهنگ سازی ها هستند و هر رشد و توسعه ای که بخواهد اتفاق بیفتد، لاجرم به کتابخوانی نیازمند است.

وی خدمات نهاد کتابخانه های عمومی در ترویج مطالعه مفید را تحسین برانگیز دانست و گفت: قوه قانون گذاری باید برای پیشرفت این نهاد ارزشمند قانون های حمایتی خاصی بگذارد تا نه تنها مشکلی در راه خود نداشته باشد بلکه پیمایش مسیر فرهنگی اش، تسهیل گردد.

بابایی کارنامی با تاکید بر وحدت نظر نمایندگان جدید مازندران برای تکمیل کتابخانه مرکزی استان در ساری، اذعان داشت: در رویکرد جدید نمایندگان، توجه ویژه به مسئله فرهنگ احساس می شود و مطمئنا آینده درخشان تر خواهد بود.

آرزو ولیپور، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان هم با قدردانی از توجه آقای بابایی کارنامی به مقوله مطالعه مفید و حمایت از نهاد کتابخانه های عمومی، مجم.عه ای از فعالیت های فرهنگی و خدمات کتابخانه ای این نهاد را برای وی معرفی کرد.

ولیپور افزود: ما از جهات مختلف سعی در اثرگذاری در حرکت فرهنگی کشور به سوی تعالی داریم و کتابداران عاشقانه با ابزار کتاب در گام دوم انقلاب در حال فعالیت هستند و البته نیازمند حمایت ها و توجهات بیشتر هم می باشند.

وی ابراز امیدواری کرد در آینده نزدیک با حمایت مسئولان اتفاقات خوبی در راستای کتابخانه های سبز هم بیفتد و توسعه مطلوب ساختمان کتابخانه ها را هم شاهد باشیم.