در پیام رئیس دانشگاه فرهنگیان کشور تاکید شد؛پویایی جشنواره کتابخوانی رضوی در شرایط فعلی کشور با ویژگی برخط و آنلاین بودندکتر حسین خنیفر، رئیس دانشگاه فرهنگیان، برخط و آنلاین بودن جشنواره را از امتیازات این جشنواره در شرایط فعلی کشور برشمرد و از همگان بویژه جوانان و دانشجویان جهت شرکت در این جشنواره دعوت کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی مازندران، دکتر حسین خنیفر، رئیس دانشگاه فرهنگیان کشور در پیامی به دبیرخانه جشنواره کتابخوانی رضوی در استان مازندران، و از همگان بویژه جوانان و دانشجویان جهت شرکت در این جشنواره دعوت کرد. متن کامل این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

 عرض سلام و ادب و احترام ، خدمت شیعیان و مسلمانان مرید و پیرو خاندان مکرم  اهل بیت (ع) خصوصاً مسیح ایران آقا امام رضا (ع) و قدیسه ایران حضرت معصومه سلام الله علیها و حضرت شاهچراغ بزرگ و سایر ائمه و از جمله امام هادی (ع) که جشنواره کتابخوانی رضوی با محوریت ۱۲ کتاب در حوزه این چهار معصوم شاخص و ارجمند فعالیت میکند.

 همانطور که می دانیم کتاب، آخرین معجزه الهی ست و هر کتاب خوب امتداد کلام الهی ست .

یقینا  کتاب های خوبی که در رابطه با خاندان اهل بیت، این خاندانی که مانند اقیانوس‌های  عمودِ بر زمین ایستاده اند، بسیار زیبنده اوقات فراغت و شایسته تر آنکه بگویم برای پربار کردنِ اوقات فراغت، می‌توانند خیلی مهم و موثر باشند.

بنده به نوبه خود این اتفاق مبارک، جشنواره کتابخوانی رضوی که به همت نهاد کتابخانه های عمومی در سه رده سنی کودک و نوجوان و جوان و بزرگسال فعالیت می‌کند، که هم به صورت آنلاین و هم به صورت مکتوب را تبریک میگویم؛ این خود یک گام بسیار بزرگی است که این جشنواره به صورت آنلاین یا بر خط در شرایط فعلی کشور بسیار پویا بوده و این شیوه کمک می کند به افراد در اقصا نقاط جهان با شیفتگی و دسترسی نسبت به این آثار مکتوب ارتباط برقرار کنند و استفاده بکنند، بهره ببرند و  زندگی خود را معنوی تر بکنند.

 تمسک به اهل بیت یک ضمانت نامه دنیا و آخرت است.

 اهل بیت ، بیت لاهلنا و اهلنا بیوتهم هم خانه ما خانه آنهاست هم خانه ی آنها مامن ماست.

 انشاالله هیچگاه از تمسک به اهل بیت و خصوصاً ،خصوصاً، خصوصا آقا امام رضا(ع) ،  مسیح ایران که قرنهاست نقش مسیح ایران را  برای ما دارند و بسیاری را شفا دادند، چه روحی چه جسمی چه روانی...

 انشالله این تمسک ما و این توسل ما باعث آرامش این دنیا و آسایش آن دنیا در هنگام گرفتن نامه اعمال باشد . تمسک به اهل بیت علیهم السلام تاریخ انقضا ندارد.

لذا همگان را بویژه جوانان و دانشجویان محترم را به شرکت در این جشنواره و افزایش معارف اهل بیت دعوت میکنم.

 السلام علیکم و رحمة الله و برکاته