تعبیر سردار غلامحسین غیب پرور از جشنواره کتابخوانی رضوی؛جشنواره کتابخوانی رضوی، سفره پر نعمتِ گسترده شده برای مردم استجانشین فرماندهی کل سپاه در قرارگاه مرکزی امنیتی امام علی(ع) در پیامی به مناسبت برگزاری دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی، از این جشنواره به سفره پر نعمتِ گسترده شده برای مردم تعبیر کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی مازندران، سردار غلامحسین غیب پرور، جانشین فرماندهی کل سپاه در قرارگاه مرکزی امنیتی امام علی(ع) در پیامی به دبیرخانه دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی استان مازندران، از همه مردم جهت شرکت در این جشنواره دعوت کرد.

متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

خبر برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی از سوی نهاد کتابخانه های عمومی بسیار خوشحال کننده بود و همه ما وظیفه داریم نسبت به ثقلین که عبارت است از کتاب آسمانی (قرآن کریم) و اهل بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام، افزایش معرفتی داشته باشیم.  در  دهمین  جشنواره کتابخوانی رضوی، بحث آشنایی با اهل بیت علیهم السلام است، طبیعی است اگر ما با سیره و روش زندگی این بزرگان آشنا بشویم در زندگی راه را گم نمی‌کنیم. اهل بیت عصمت و طهارت و ذریه پاک رسول خدا صلی الله علیه وآله و سلم، چراغ راه هستند. اینها نشانه‌هایی هستند که ما راه را گم نکنیم. در واقع اینها نمادهایی هستند که از سوی پروردگار عالم مشخص شدند که ما آنها را به عنوان اسوه و الگو در زندگی انتخاب کنیم. خیلی خوشحال شدم که این جشنواره کتابخوانی را در رده‌های مختلف سنی پیش بینی کرده اند، یعنی هرکسی اعم از کودک و نوجوان یا نسل جوان عزیز ما یا بزرگسالان محترم جامعه ما می توانند از این سفره پر نعمت که گسترده شده بهره مند بشوند و استفاده کنند. علی ایحال، بنده آرزوی موفقیت می کنم هم برای دست اندرکاران این جشنواره در واقع متولیان این جشنواره و آرزو می کنم که عامه مردم به این ندای مثبت  لبیک جانانه بدهند به این طرح خوب و با معنویت .

 نکته پایانی این که از دو جهت ما وظیفه داریم نسبت به این جشنواره اقبال نشان بدهیم یک ما مسلمانیم، شیعیان امیرالمومنینیم، در مکتب اهل بیت عصمت و طهارت انسان های جاهل جایی ندارند، دائما توصیه شده به افزایش معرفت به اینکه ما بتوانیم گستره مطالعات خود و معرفت خودمان را، دانش خودمان را نسبت به آموزه ها های دینی تعالیم آسمانی بیشتر کنیم و از طرف دیگر ما یک تمدن کهن ایرانی در انبان خودمان داریم که آن تمدن هم به ما دیکته می کند، به ما گوشزد  می کند که راه ترقی و پیشرفت انسان ها در دانش است، در معرفت داشتن است. انسان جاهل حتما شکست میخورد، انسانی که نمی داند، انسانی که گرفتار جهل و نادانی است راه به جایی نمی برد. امروز که سفره انقلاب اسلامی الحمدالله گسترده و پهن شده، بسیار فرصت مغتنمی است که مخصوصاً نسل نوجوان و به ویژه نسل جوان ما اقبال نشان بدهند نسبت به این جشنواره هایی که ترویج می کند موضوع مهم کتابخوانی را، که به یمن حضرت ثامن الحجج علیه السلام، این خان گسترده شده است.

علی ایحال انشالله که همه ی متولیان امر  کسانی که مسئولیت این کار را برعهده گرفتند سربلند و موفق باشند.

روح امام و ارواح طیبه شهدا شاد

و آرزوی صحت و سلامت

  توفیق روز افزون برای مولا و مقتدایمان  امام خامنه ای عزیز

و السلام علیکم و رحمة الله