عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه قائمشهر در پیامی، از همه خانواده ها دعوت کرد تا با شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی، به اوقات خود غنای معرفتی ببخشند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی مازندران، آیت الله علی معلمی، عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه قائمشهر به مناسبت برگزاری دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی پیامی را صادر کرد که متن آن بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

کتاب و کتابخوانی در هر شرایطی برای هر انسانی امری مبارک است، به ویژه در این ایام ابتلای ملت ها در سرتاسر عالم به خصوص ملت بزرگ ایران که بیماری مرموزی به نام کرونا فراگیر شده است؛ لذا اکنون که در خانه نشستن و رعایت حفظ فاصله اجتماعی تاکید می شود، بهترین همراه و همنشین و یار بسیار مفید، کتاب است؛ مخصوصاً کتاب هایی که از معارف اهل بیت(ع) تغذیه شده باشند.

جشنواره کتابخوانی رضوی که واقعاً تدبیر خوبی بوده و هر ساله هم ادامه دارد، موجب رونق و تقویت فرهنگ کتابخوانی در جامعه و گسترش مطالعه و شناخت و درک بیشتر و بهتر ائمه معصومین بخصوص زندگانی امام رضا(ع) می شود. انسان در درجه اول ارزشش به آگاهی و در درجه بعدی پابندی به موازین حکمت و موازین حق می باشد.

بنابراین از همه خانواده های محترم انتظار می رود تا با شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی که شرایط خوبی را برای مشارکت خانوادگی در این جشنواره فراهم آورده است، به اوقات خود غنای معرفتی ببخشند و بر معنویت خود با معارف اهل بیت(ع) بیفزایند.