5443

ورزشکاران هم برای تبلیغ جشنواره کتابخوانی رضوی به میدان آمدند و از مردم برای مشارکت در دهمین دوره این جسنواره دعوت کردند.ورزشکاران هم برای تبلیغ جشنواره کتابخوانی رضوی به میدان آمدند و از مردم برای مشارکت در دهمین دوره این جسنواره دعوت کردند.
به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی مازندران، امیر محمد یزدانی، قهرمان نوجوانان جهان و عضو تیم ملی کشتی بزرگسالان، احسان خدادادی، قهرمان جهان و عضو تیم ملی ژیمناستیک، امیرمحمد و امیرحسین پیشرو، اعضای تیم ملی بوکس در پیام هایی که به دبیرخانه دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در مازندران ارسال کردند، از مردم برای شرکت در جشنواره دعوت کردند.
متن پیام امیرمحمد یزدانی بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
برگزاری مسابقات و جشنواره های سراسری همچون دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی یکی از  راهکارهای گسترش فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در جامعه بوده و برگزاری چنین برنامه هایی نقش موثری در گرایش عموم مردم به سمت مطالعه و کتابخوانی دارند.

معرفی سیره ائمه معصومین(ع)، دسترسی آسان به منابع جشنواره و امکان شرکت همگانی برای عموم مردم از مزایای برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی است و امیدوارم که این برنامه ها با جدیت بیشتری دنبال شود.

در پایان اینجانب امیر محمد یزدانی از عموم مردم فرهنگ دوست مازندران به ویژه از جامعه ی ورزشکاران دعوت می نمایم تا با همراهی تمامی اقشار جامعه در این جشنواره شرکت نمایند.»
 ضمن تقدیر از دست اندرکاران برگزاری دهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی به خصوص نهاد کتابخانه های عمومی استان مازندران ، تقدیر وتشکر می نمایم.

متن پیام احسان خدادادی:
بسم الله الرحمن الرحیم
مطالعه یکی از بهترین ابزارهای تعلیم و تربیت مدرن است. هیچ کدام از وسایل ارتباطی ژرفای لازم را در اندیشه، تفکر و خلاقیت انسان آن گونه که خواندن و نوشتن پدید می آورد، ایجاد نمی کند. از این رو ترویج کتاب و کتاب خوانی وظیفه و رسالت اصلی دست اندر کاران فرهنگ و دانش جامعه است.
در همین راستا  دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی که به همت نهاد کتابخانه های عمومی استان مازندران درحال برگزاری است ، تلاشی در خور تحسین و توجه برای انس گرفتن جامعه اسلامی با دانش و مطالعه و مصون ماندن از آسیب های اجتماعی و همچنین برجسته ساختن برکت وجود مقدس امام رضا(ع) و کریمان اهل بیت علیهم السلام در کشور عزیزمان ایران ترتیب داده است. ضمن دعوت از تمامی شهروندان عزیز استان مازندران به خصوص از جامعه ورزشی ، پهلوانان و قهرمانان برای شرکت در این رویداد عظیم فرهنگی دعوت به عمل می آورم
موفق باشید.

متن پیام امیرمحمد و امیرحسین پیشرو:
بسم الله الرحمن الرحیم
جای بسی خرسندی است که جشنواره کتابخوانی رضوی با تلاش و همت نهاد کتابخانه‌های عمومی استان مازندران در حال انجام رسالت و وظیفه مهم خود در این راستا، یعنی گسترش فرهنگ رضوی می‌باشد؛ چرا که بسیاری از معارف دینی ما با این معارف حقیقی و ناب قابل اثبات بوده و کمک شایانی به باور دینی و پذیرش عمومی و بسط این فرهنگ غنی اسلامی خواهد کرد و بی‌شک انس و محبت مردم به امام رضا(ع)، سبب استقبال مردمی از این جشنواره در رده‌های سنی مختلف خواهد شد. ما برادران امیرمحمد و امیرحسین پیشرو ،اعضای تیم ملی بوکس جمهوری اسلامی ایران هم به عنوان قشر کوچکی از این جامعه از تمامی ورزشکاران و ورزش دوستان کشور پهناور ایران اسلامی به این جشنواره  معنوی همه را دعوت میکنیم.