30641 557

بهزاد وحیدنیا مدیرکل مشاوره و امور روانشناختی سازمان بهزیستی کشور از خانواده‌های درگذشتگان کرونا خواست تا از سامانه صدای مشاور بهزیستی با شماره تلفن ۱۴۸۰، خدمات مشاوره‌ای دریافت کنند.ب

وی افزود: در شرایط کنونی مناسب‌ترین روش برای ارائه خدمات روانشناختی به خانواده‌های درگذشتگان قربانی کرونا، خدمات تلفنی مشاوره‌ای است.

وحیدنیا اضافه کرد: با برخی مراکز تخصصی مشاوره بهزیستی در حال رایزنی هستیم تا خدمات روانشناختی به خانواده‌های درگذشتگان قربانی کرونا را مفصل‌تر و اختصاصی‌تر وارد پروتکل‌های درمانی کنیم.

مدیرکل مشاوره و امور روانشناختی سازمان بهزیستی کشور اظهار داشت: بسیاری از مناطق کشور وارد محدوده قرمز شیوع کرونا شده اند و در دسترس‌ترین خدمات روانشناختی و مشاوره، سامانه تلفنی ۱۴۸۰ است.

وحیدنیا در ادامه از دوستان و بستگان خانواده‌های درگذشتگان قربانی کرونا خواست تا از طریق تلفن و پیام‌های تصویری با این خانواده‌ها ارتباط داشته باشند و نشان دهند که این غم آن‌ها را متاثر کرده است.

وی تاکید کرد: در شرایطی که خانواده‌های درگذشتگان قربانی کرونا امکان ابراز احساسات و حمایت جویی کمتری دارند لازم است بستگان و آشنایان آن‌ها از طریق تلفن و پیام‌های تصویری، حمایت خود را نشان دهند.

مدیرکل مشاوره و امور روانشناختی سازمان بهزیستی کشور گفت: درباره خدمات روانشناختی خط تلفنی ۱۴۸۰، اطلاع رسانی‌های عمومی انجام شده است و در صورت لزوم در این زمینه با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز همکاری خواهیم داشت.منبع: ایرنا