Unnamed 1

دکتر آرزو ولیپور مدیرکل کتابخانه های عمومی استان مازندران در پیامی فرا رسیدن بهار طبیعت و عید سعید نوروز را به مردم فهیم ایران اسلامی به ویژه همراهان همیشگی کتابخانه های عمومی استان مازندران تبریک گفت . متن پیام ایشان به شرح ذیل است. : 

 

سلام بهار مهربان...
سلام یاران همیشه بهار در تمام فصول....
بهار با همه تلخی های اسفند فرا می رسد تا دیگر بار به یادمان بیاورد که حرکت دوار زندگی را مجالی برای ایستادن نیست. سفره های هفت سینی که میان توپ و اتش دشمن در زیر زمینِ خانه ها، وقت آژیرهای قرمز پهن شد ، امروز نیز گسترده میشود تا کودکان امروز هم تصویری از یک جنگ نابرابر را در فردای زندگیشان برای فرزندانشان نقل کنند.
پنجره توکل و امید را به روی سنبل های زندگیمان باز می کنیم تا از رویش در ایامی که سخت می گذرد خسته نشوند.
ایران بار دیگر تصویری از یک عزم جدی برای ماندن در اقتداری به یادماندنی را به نمایش گذاشت. کلاسهای درسی که در ایام دفاع مقدس تعطیل نشد در این روزها هم با تدبیر معلمان دلسوز و توانمند ایران گشاده ماند و پزشکان و کادر درمانی بیمارستانها و مراکز درمانی با دستان خالیشان حماسه افریدند ؛روحیه بسیجی بار دیگر دلهای مهربان مردم را به هم گره زد و حرکتهای هماهنگ برای مبارزه با سلاحی سرد را به نمایش گذاشت ، مدیرارشد استان چندین هفته یکسره ایستاد ، تا قلب مردم استان از هراس نایستد .
همه و همه دست در دست زنجیر شدند تا به هرشکلی مانع ورود این مهمان ناخوانده شوند.
چه تصویری از این همدلی زیباتر ...
اخرین سال دهه ۹۰ را کنار هم زندگی خواهیم کرد و شروعی امیدوار را مشق می کنیم.
در روزهایی که خانه ماندن یک جهاد فردی برای مبارزه با شیوع ویروس کروناست پیمانمان با کتاب ناگسستنی و نوید دانایی و بصیرتی افزون نصیب سالهای اتی عمرمان خواهد بود.
همراهان همیشگی کتابخانه های عمومی استان و کشور و اهالی کتاب و ادب و خبرنگاران عزیز را برای بودنهای همیشگی شان قدر می دانم و تبریکات و ارزوی بهترین اتفاقهای زندگی را برایشان از خداوند متعال مسئلت دارم.
به صورت ویژه تقدیر میکنم از کتابداران عزیز مازندرانی که در این ایام با پویش# هرخانه یک کتابخانه ، مردم کشور را با فرصت کتابخوابی و در خانه ماندن پیوند دادند .مازندران سرزمین معرفت و صفا و میهمان نوازی ست و قطعا در روزهایی ایمن منتظر قدوم مسافران عزیز خواهد بود.و فرش دریا و جنگل را برای هموطنان خواهد گستراند.
دوران کرونا به ما یاد داد که چقدر دیدار عزیزانمان نعمت بزرگی ست . به ما درسی داد تا بدانیم شاکر کمترین داشته هایمان بودن سخت نیست. کرونا به ما اموخت از کنار لحظات به ظاهر ساده زندگی سهل نگذریم و امروز در استانه سال نو برای همه مردم کشورم از کریم متعال می خواهم که امیدمان برای دیدارهای دوباره عزیزانمان هرگز ناامید نشود ..

 

آرزو ولیپور

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان مازندران