87761995 2837322546494597 3580215362861852083 N

وقتی جامه رزم ایران این روزها بر تن زنان و مردان ایرانی به رنگ سفید درآمد و مدافعان سلامت با ایثارگری های شبانه روزی در مراکز درمانی برای دفاع از جان مردم ,خستگی به تن نشناختند و در میدان عمل اثبات کردند که جانشان را که با بهای مادی قابل قیاس نیست در طبق اخلاص گذاشتند , همدلی شکل دیگری در جامعه به خود گرفت . کرونا عشق آفرید و دستهایی که نشان از مهر ایران داشت را در هم گره کرد. هرچند در این میان, از عده ای فرصت طلب تا مدیران و مسئولینی که بنا بر وظیفه دستگاهی خود کمترین تحرکی از خود نشان ندادند, گاها رویای انتظاراتمان را تبدیل به سراب کرد اما مردم همان مردمی که همیشه در صحنه بودند حماسه مهر آفریدند.

دکتر آرزو ولیپور مدیرکل کتابخانه های عمومی استان مازندران که همیشه در تمامی صحنه ها و اتفاقات مهم استان و کشور نقش بی بدیلی در هم افزایی و نمایش همدلی و وفاق ملی ایفا نمود , اینبار نیز در حمایت و همراهی با مدافعان سلامت اقدام به اهدای گسترده کتاب به بخش های درمانی نمود تا ضمن انتقال پیام مهر و خداقوت مردم به این رزمندگان سفید پوش کشور , بار دیگر فرهنگ مهر و مطالعه و نوعدوستی را گسترش دهد . اقدامی که نشان داد عشق و مهر و گسترش فرهنگ اصیل ایرانی نیاز به تکلیف ندارد , عشق می خواهد و یک تفکر نوع اندیش که خط کش به دست نگیرد و وظایف سازمانی اش را مرزبندی نکند .

اهدای گسترده کتاب به پرستاران و پزشکان و بخش های درمانی , علاوه بر انتشار روحیه امید و دیگر دوستی در بیماران و کادر درمانی می تواند فصل نوینی را در ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی ایجاد کند و همچنین با غنیمت دانستن فرصت استراحت در بخش های درمانی , به ارتقای فرهنگ جامعه کمک کند .

دکتر آرزو ولیپور را باید از آن دست مدیرانی برشمرد که باید دعا کرد در ایران اسلامی تکثیری باورنکردنی داشته باشد. اقدامات و نوع برخوردش با وقایع و حوادث انچنان سرمشق میهن پرستی دارد که باور این همه خلاقیت برای افزایش نشاط اجتماعی و هدفی که در ان اهداف سازمانی مستتر است فراتر از تصورات به نظر می رسد .