IMG 20200215 220859 

دکتر آرزو ولیپور مدیرکل کتابخانه های عمومی استان در شب میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت روز زن و مقام مادر , میهمان برنامه مازرونی شو در شبکه طبرستان بود تا پیام تبریکش را بی واسطه به مردم مازندران به ویژه بانوان استان تقدیم کند.

گفتگوی صمیمانه وی حول بیان خاطراتی از روز مادر و توصیه های انتخاباتی و نقش زنان در اداره امور کشور مطرح شد .

وی در پاسخ به سوال مجری برنامه که پرسید آیا تا کنون برای خرید هدیه روز مادر تقلب کرده اید یا تقلب داده اید گفت: در زمان کودکی ام یکی از تقلب های مادرم این بود که همیشه دو ماه مانده بود به روز مادر , مادرم که مدیری فرهنگی و بسیار مدبر است , پول تو جیبی های من و برادرم را دو برابر می کرد تا در روز مادر که بچه ها از پدرانشان برای خرید هدیه پول می گیرند ما بتوانیم هر چه دلمان می خواهد را تهیه کنیم .

دکتر آرزو ولیپور که تألیف 7 کتاب را در کارنامه زندگی خود دارد ,تمام ابیات اشعاری را که در رسای اهل بیت (ع) سروده می شوند را شاهد گرفت و از بانو حضرت زهرا (س) طلب کرد در شرایطی که ممکن است مردم از فشاراوضاع اقتصادی خسته باشند , عیدی بزرگ بانو به جهانیان , فرج آقا امام زمان (عج) باشد .

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان مازندران به انتخابات و لزوم حضور حداکثری مردم در این رویداد مهم سیاسی اشاره کرد و گفت: باید مردم کسی را انتخاب کنند که صداقت را مهمترین اصل اخلاقی و کاری خود قرار دهد و با نقش بازی کردن قصد فریب مردم را نداشته باشد . بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب که توسط مقام معظم رهبری ابلاغ شد , یکی از مهمترین وظایف مجلس صداقت در عمل و گفتار است .

وی تصریح کرد: متاسفانه بعضا شاهد هستیم که دیگر نگاه اصلاح طلب و اصولگرا و جناحی نیز در افراد دیده نمی شود بلکه بیشتر به سمت جناحی به نام منفعت طلبی سوق داده می شوند لذا باید مردم با دید باز و مطالعه و تحقیق به فرآیند انتخاب دست بزنند و جوانگرایی را نیز مد نظر قرار دهند.

دکتر آرزو ولیپور به نقش زنان در انتخابات اشاره کرد و گفت : به عنوان مدیرکلی که بیشترین روسای اداراتش در شهرستانها نسبت به سایر دستگاه های اجرایی بانو هستند عرض می کنم که به هیچ عنوان نگاه جنسیتی در هیچ اموری ندارم . شایسته سالاری برایم مزیت قابل توجه تری نسبت به جنسیت است . در انتصابات هم ابتدا به معیارهای شایستگی می اندیشم و بعد از اجماع در شرایط برابر جنسیت را لحاظ می کنم . در انتخابات نیز صرفا به عنوان مثال به خاطر اینکه یک خانم کاندیدا شده و باید به آن رای داد موافق نیستم بلکه اعتقادم بر این است که باید در این فرآیند مهم سیاسی , کارآمدی بیش از هر چیز دیگری مد نظر باشد.

گفتنی است مدیرکل کتابخانه های عمومی استان به نیت امام عصر (عج) نوید , 12 هدیه را به برگزیدگان مسابقه پیامکی مازرونی شو داد .