WhatsAppImage20200215at121052AM2

مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران به مناسبت سالروز میلاد حضرت فاطمه(س) و روز زن، طی نشستی با حضور بانوان شاغل در اداره کل، از آنها قدردانی کرد.

صبح امروز (شنبه، 98/11/26) مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران به مناسبت سالروز میلاد حضرت فاطمه(س) و روز زن، طی نشستی با حضور بانوان شاغل در اداره کل، از آنها قدردانی کرد.

وی در این نشست با تبریک روز میلاد، اظهار داشت: فاطمه(س) مادر بی بدیل، اسوه زنان و محبوبه حضرت حق است و کاش این الگوی الهی، در شریان زندگی همه جوامع، بیشتر و موثرتر نمود پیدا کند تا این آئینه تمام نمای خداوند برای خلائق، ارزش ها را همچون تاجی بر سر بانوان عالم قرار دهد و پلکان مراتب کمال انسانی را در پیش رویشان بگشاید.

ولیپور افزود: افتخار ما در کتابخانه های عمومی مازندران این است که تلاشمان برای بهبود این معرفت و شناخت است؛ کتابداران ما که غالب آنها از بانوان هستند، الگوی صحیح خود را شناخته اند و برای ترویج فرهنگ فاطمی، منتظر دلیل و مناسبتی نیستند؛ اما جشن عید فعالیت های آنها همین میلاد حضرت زهرای اطهر است، این روز هم روز مادر و هم روز زن است که شایسته تبریک و تجلیل از مقام آن هاست اما برای همکاران فاطمی، روز تقدیر مهم دیگری محسوب می شود که بواسطه حسن عملکرد خود شایسته آن شده اند.