به  گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،محمد ابراهیم الهی تبار معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه مناسبت روز زن را بهانه و فرصتی برای برجسته کردن ارزش‌های جامعه دانست.

او با بیان اینکه معرفی الگو‌های برتر در میان بانوان بسیار اثرگذار خواهد بود گفت : صداو سیما، شهرداری‌ها و نهاد‌های فرهنگی می‌توانند با عملکرد هنرمندانه و جمعی خود، برنامه‌های خوبی را برای هفته زن رقم بزنند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه با اشاره به چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: می‌طلبد که در هفته زن به اهمیت موضوع زنان در انقلاب اسلامی و تاثیری که در مشارکت و بالندگی این جامعه داشته پرداخته شود.

الهی تبار نقش افرینی و مشارکت زنان در انقلاب اسلامی را پیش رو‌تر از مردان دانست و گفت: زنان جامعه ما در دوران دفاع مقدس با پشتیبانی از جبهه‌ها و راهی کردن فرزندان و عزیزان خود به خطوط جنگ، نقش آفرینی بزرگی داشتند.

او رشد علمی و مدیریتی زنان پس از انقلاب اسلامی را مورد اشاره قرار داد و گفت: امروز جمعیت خانم‌های دانشجو بیش از آقایان شده و تعداد بانوان متخصص در رشته‌های مختلف بیشتر شده است.

الهی تبار عملکرد زنان در رده‌های مدیریتی را موفقیت آمیز دانست و با اشاره به انتصاب ۶ زن به عنوان معاون فرماندار در استان گفت: البته این انتصاب‌ها نه به صرف زن بودن بلکه بر اساس شایستگی‌ها بوده که عملکرد مثبتی نیز داشته اند.

او با بیان اینکه حضور و موفقیت زنان در حوزه‌های علمی، اختراعات و ابداعات را حاصل فضای انقلاب اسلامی است گفت: پیشرفت زنان در انقلاب اسلامی در عین حفظ حجاب و عفاف و کرامت مقام زن رقم خورده است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار بر تقویت نقش مقام مادرو ارتباط با فرزندان تاکید کرد و گفت:امروز در ارتباط بین نسل‌ها احساس نگرانی وجود دارد و ضرورت دارد که برای صیانت از خانواده علاقه فرزندان را بیشتر کنیم.

الهی تبار با تامید بر اینکه هر چه خانواده تقویت شود آسیب‌های اجتماعی کمتر میشود افزود: تقویت الگو‌های زن و مادر ایرانی نقش حضرت فاطمه (س) سمت و سوی برنامه‌های هفته زن باشد .