74607021 165827987971052 2645935231383385315 N

احمدحسین زادگان استاندار مازندران در آخرین پست اینستاگرامش متنی به شرح ذیل در بیان احساساتش طی بازدید از مرکز نگهداری و توانبخشی بهزیستی منتشر کرده است.

به رسمِ عاطفه ی آنها که دست هایشان آسمان است✍️ .
.
?احساس، نقطه قوت افراد خالص و خاص است،خداوند تقویت کشش خارق العاده ی وجودِ آنها که توانایی های منحصر به فردشان،طراوت زندگیست را به افراد دارای شرایط ویژه بخشیده است.
.
?در طول سال اخبار مختلف و شادی بخشی را از موفقیت های معلولان از ‌کارآفرینی تا ورزش می شنویم که بسیاری از افراد سالم جسمی در انجام آن کوتاهی و تعلل می کنند؛ و این همان عزمِ استواری ست که آنها را در مسیر امیال شان قرار داده و تا آخرین گام رسیدن به آنها،یاری شان می کند.
.
?در دیدارهای روزمره با معلولان عزیز یا در بازدید از مراکز نگهداری و توانبخشی بهزیستی، در حد توان به نیازها و درخواست های آنان رسیدگی می کنم اما زندگی عادی حق این قشر کوشا است و تا مادامی که همه افراد جامعه و به خصوص نهادهای دولتی و غیردولتی به نیازهای این قشر که عمدتا غیرمادیست توجه نکنند، شرایط ایده آل برای زندگی معلولان مهیا نخواهد شد.
.
?پ.ن:تصویر فوق نیز مربوط به بازدید شهریور امسال از مرکز نگهداری معلولان ذهنی شهید هاشمی نژاد بهشهر است که گوشه ای از احساسِ شعف انگیز و دلنشین این عزیزان را با چاشنی از دنیای زیبای شان چشیدم و تا روزگاران دراز در خاطرم خواهم سپرد.