1839616 210488

در سی و نهمین سالگرد آسمانی شدن اولین شهید فرهنگی استان مازندران به همت اموزش و پرورش شهرستان قائمشهر , مراسم سالگرد شهید علی ولیپور با حضور خانواده شهید ولیپور از جمله همسر شهید و دکتر آرزو ولیپور فرزند گرانقدر شهید و مدیرکل کتابخانه های استان مازندران , خانواده های معظم شهدا , رئیس آموزش و پرورش شهرستان قائمشهر , رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران , مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری قائمشهر ,مربیان و دانش آموزان دبستان شهید ولیپور , اعضای شورای اسلامی روستا و دهیاری در روستای افراکتی شهرستان قائمشهر برگزار شد .

رئیس آموزش و پرورش شهرستان قائمشهر با بیان این مطلب که دانش آموزان باید ادامه دهنده راه شهدا باشند گفت: شهید ولیپور دین خود را به جامعه ادا کرد و از تعلقات دنیوی دست کشید .

در این مراسم ملیحه حاجیان همسر شهید ولیپورکه خود در سنگر تعلیم و تربیت ادامه دهنده راه آن شهید بزرگوار است از آخرین وصیت شهید یاد کرد و گفت: شهید ولیپور همواره نسبت به تعلیم و تربیت جامعه دغدغه خاطر داشتند و وصیتش به من تربیت و پرورش صحیح فرزندان این سرزمین بود.

در ادامه این نشست آسمانی , دکتر آرزو ولیپور به دو نفر از مدعوین که در رسای شهادت شعر خوانی کردند مدال کتابیار استان را اعطا نمود .