پریسا بهزادی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا، اظهار داشت: رکورد زنان دو و میدانی‌کار با رکورد المپیک بسیار فاصله دارد و ملی‌پوشان شانس کسب سهمیه المپیک ندارند. باید برنامه ریزی خوبی در این زمینه انجام شود تا شاید در المپیک های بعدی زنان ما به سهمیه دست یابند. گرچه چند نفر از ورزشکاران ما خوب هستند اما با توجه به اینکه کسب سهمیه برای بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو را بسیار سخت کردند، آنان هم نمی‌توانند به این سهمیه برسند.

وی درخصوص مسابقات پیش روی ملی‌پوشان افزود: امروز مسابقات قهرمانی صحرانوردی زنان در ایلام برگزار شد و تهران، خراسان رضوی و اصفهان به ترتیب جایگاه اول تا سوم این رقابت‌ها را از آن خود کردند. نفرات برتر در رده سنی بزرگسالان خود را برای حضور در مسابقات بین المللی صحرانوردی در چین آماده می‌کنند. این رقابت ها نیمه‌اول فروردین ۹۹ برگزار می‌شود.

نایب رییس زنان فدراسیون دو و میدانی ادامه داد: همچنین قهرمانی کشوری جوانان و نوجوانان صحرانوردی دو هفته دیگر برگزار خواهد شد. مسابقات دو و میدانی داخل سالن آسیا به صورت بین المللی در خرم آباد در ۱۹ و ۲۰ دی ماه برپا می‌شود. پس از آن نفرات انتخابی این مسابقات بر اساس بهترین رکوردهای ورودی، به رقابت‌های قهرمانی آسیا در چین اعزام خواهند شد. این مسابقات نیز اواخر بهمن ماه برپا می‌شود.

وی عنوان کرد: همچنین دو و میدانی کاران در رده سنی جوانان و نوجوانان اکنون در اردو به سر می برند تا در مسابقات بین المللی آسیا در تایلند در تیر ماه ۹۹ شرکت کنند.