به گزارش خبرگزاری مهر، کتاب «نگاهی به تجارب زنان کارآفرین» در مراسمی که همزمان با هفته جهانی کارآفرینی در نظر گرفته شده،‌ فردا دوشنبه ۴ آذر در مرکز فرهنگی شهر کتاب رونمایی می‌شود.

یکی از مهم‌ترین معیارها جهت ارزیابی توسعه کشورها میزان اهمیتی است که به زنان آن کشورها در زمینه‌های اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی داده می‌شود. این‌کتاب به کوشش انجمن زنان مدیر کارآفرین چاپ شده و در معرفی چند تن از زنانی است که توانسته‌اند کسب و کاری بومی در زمینه‌های مختلف در یکی از استان‌های آذربایجان غربی، کردستان، لرستان، ایلام، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، خوزستان و هرمزگان راه‌اندازی کنند و گامی در راستای پیشرفت و توسعه اقتصادی منطقه‌ خود بردارند.

مراسم رونمایی از کتاب مذکور که با همکاری انجمن زنان مدیر کارآفرین و شهر کتاب برگزار می‌شود، با حضور و سخنرانی فریبا مهدیون، آسیه علی‌نژاد و شهلا لاهیجی همراه است که این سخنرانان در نشست مذکور، درباره اهمیت ثبت تجارب زنان کارآفرین، روند تدوین این کتاب و هفته جهانی کارآفرینی صحبت می‌کنند.

این‌برنامه فردا دوشنبه ۴ آذر از ساعت ۱۸ در شهر کتاب مرکزی واقع در خیابان شریعتی، نرسیده به خیابان معلم، نبش کوچه کلاته برگزار می‌شود.