IMG 0815

احمد حسین زادگان استاندار مازندران که با همراهی آرزو ولیپور مدیرکل کتابخانه های عمومی و عباس زارع مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نمایشگاه کتاب و مطبوعات استان را افتتاح نمود ضمن بازدید از غرفه های نمایشگاه , به توفیقات اخیر در سطح کشور برای انتخاب استاندار برتر و کسب مدیرکل نمونه کشوری برای آرزو ولیپور مدیرکل کتابخانه های عمومی استان مازندران در همایش گرامیداشت کتاب , کتابخوانی و کتابدار در شهر یزد اشاره کرد و گفت: تمام موفقیت هایی که در این حوزه برای استان مازندران و شخص بنده حاصل شد , حاصل مجموعه اداره کل کتابخانه های عمومی  و کتابداران استان بود .

وی افزود : این افتخار حاصل زحمات و کار شبانه روزی تشکیلات کتابخانه های عمومی استان است که متاسفانه گاهاً نسبت به سایر ادارات کمتر در معرض دید است و آنگونه که شایسته است بدان توجه نشد.  

استاندار مازندران با بیان اهمیت نقش کتاب و کتابخوانی در توسعه کشور گفت: ریشه توسعه و رشد هر کشور در کتاب خواندن و ترویج فرهنگ کتابخوانی است و این ظرفیت اتفاقی بدست نخواهد آمد بلکه در سایه توجه و با برنامه های مدون فرهنگی قابل دست یابی است.

احمد حسین زادگان به حضور موثر آرزو ولیپور در نهاد کتابخانه های عمومی استان اشاره کرد و تصریح کرد : باید اعتراف کنم از زمان حضور ایشان شاهد تحول عظیم , انگیزه بسیار فراوان , پیشرفت غیر قابل قیاس نسبت به ادوار گذشته در این حوزه بوده ایم که ضمن تقدیر از مجموعه کتابداران و همکاران ایشان در کتابخانه های عمومی باید به طور ویژه از مدیریت موفق ایشان بر این نهاد فرهنگی تجلیل کرد.

استاندار مازندران در پایان سخنانش خواستار تشویق حاضرین برای خدمات قابل تحسین آرزو ولیپور در عرصه کتابخانه های عمومی استان شد.