IMG 1268

اختتامیه مرحله استانی دومین دوره جشنواره دوسالانه قصه گویی مازندران با حضور کتابداران، اعضا و فعالان حوزه کتاب با معرفی نفرات برگزیده برگزار شد.

 صبح امروز (چهارم آبان ماه) اختتامیه مرحله استانی دومین دوره جشنواره دوسالانه قصه گویی مازندران با حضور کتابداران ، چهره های فرهنگی، فعالان حوزه کودک و نوجوان در سالن آمفی تئاتر سلمان هراتی مازندران برگزار شد.
داوران طی دو روز و در سانس های متعدد که با حضور دانش آموزان و جمعی از کتابداران همراه بود به بررسی آثار پرداختند و در نهایت ۱۲ قصه برگزیده در دو بخش صحنه ای و دیجیتال معرفی شدند.

در بخش قصه‌گویی دیجیتال بخش عضو، خانم ها کبری خواجه‌وند، زهرا یوسفی، فرزانه تنی و قصه‌گویی دیجیتال بخش کتابداران نیز خانم ها معصومه باقری، سیده‌عاطفه جعفری، سهیلا عسکری به عنوان نفرات برتر انتخاب شدند.

همچنین در قصه‌گویی صحنه‌ای بخش عضو، خانم ها نسیم خشته، الهام یعقوبی، هاجر مسعری و قصه‌گویی صحنه‌ای بخش کتابداران، خانم ها فاطمه‌سادات جعفری، رقیه رضوان رستمی، زهرا اسدی به عنوان برگزیده معرفی شدند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران در اختتامیه این مراسم با تبریک به منتخبین جشنواره گفت: امیدوارم این افراد در مرحله دوم و سوم همچنان بدرخشند و آسمان درخشان کتابخانه های عمومی مازندران را همواره پُر نور نگه دارند.

آرزو ولیپور با قدردانی از داوران متخصص و متعهد این جشنواره، بیان کرد: ان شاالله خروجی این جشنواره به کتابداران ما به ویژه در بخش کودک با شادمانی، حساسیت و با دانش و آگاهی کمک کند تا در نتیجه تعداد اعضای کتابخانه های ما کیفی بالا برود.

در پایان این مراسم از برگزیدگان مرحله استانی دومین دوره جشنواره دوسالانه قصه گویی مازندران و داوران این دوره از جشنواره، آقای مهدی روشن ضمیر و خانم ها سمیه سپهدار و فاطمه محمدنژاد گنجی تجلیل شد.

همچنین  بیانیه هیات داوران نیز در اختتامیه توسط خانم محمدنژاد قرائت شد.

گفتنی است این مراسم از طریق اسکای روم اداره کل کتابخانه‌های عمومی مازندران پخش زنده شد و با استقبال کتابداران و اهالی فرهنگ قصه دوست استان و کشور همراه شد.