Dgyu

به همت اداره کل کتابخانه‌های عمومی مازندران، مراسم گرامیداشت روز جهانی عصای سفید در کتابخانه عمومی شهرستان های بهشهر، ساری و چالوس برگزار شد.

به مناسبت روزجهانی عصای سفید مراسم گرامیداشت این روز با حضور اعضا فعال بخش روشندلان و کتابداران در محل کتابخانه عمومی شهرستان های بهشهر، ساری و چالوس برگزار شده است.

آرزو ولی‌پور مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران در این باره اظهار داشت: بخش نابینایان در کتابخانه ها، مرکزی فرهنگی برای خدمات رسانی به روشندلان است و کتابخانه های عمومی نهایت سعی خود را برای ارائه خدمات متنوع در حوزه کتاب و کتابخوانی به نابینایان و کم بینایان انجام خواهد داد.

وی بیان کرد: تاکنون برنامه های خوبی در این کتابخانه ها برای اعضای روشندل برگزار شد و ضمن اینکه در تلاش هستیم با همکاری خیرین و با همت روشندلان، شاهد اجرای برنامه های دیگر برای استفاده نابینایان باشیم.

ولی‌پور افزود: تلاش می‌کنیم تا با تجهیز کتابخانه‌های نابینایان استان به امکانات بیشتر و جذب اعتبار برای بازسازی کتابخانه زمینه لازم را برای مطالعه هرچه بیشتر این گروه از مخاطبان فراهم کنیم.

معرفی کتاب، خاطره گویی توسط اعضای روشندل، اهدا لوح تقدیر به اعضا فعال بخش روشندلان از برنامه های مهم روز جهانی عصای سفید در کتابخانه های عمومی مازندران بوده است.