Index

سایت بین‌المللی «فوتسال پلنت» نامزدهای برترین داوران، دروازه‌بان و باشگاه‌های فوتسال زنان در جهان در سال ۲۰۲۱ را معرفی کرد. گلاره ناظمی از ایران در میان ۱۰ داور برتر این رشته در این فهرست قرار دارد. نام فرزانه توسلی هم نامزد عنوان بهترین دروازه‌بانان سال ۲۰۲۱در این لیست دیده می‌شود.

همچنین این سایت نامزدهای برترین باشگاه‌های فوتسال زنان در جهان در سال ۲۰۲۱ را معرفی کرد که نام باشگاه پالایش نفت آبادان در این فهرست به چشم می‌خورد. این باشگاه در فصل گذشته قهرمان لیگ برتر فوتسال زنان ایران شد.

برنامه «ایراندخت» کاری از گروه مسابقات رادیو ورزش در برنامه امروز خود، با معاونت توسعه ورزش بانوان وزارت نفت و نرگس علوانی سرمربی تیم فوتسال پالایش نفت، نامزد کسب عنوان بهترین مربی باشگاه های زنان در جهان در خصوص این افتخارآفرینی‌ها صحبت می‌کنند.

معصومه کیانی در بسته گزارشی خود در حاشیه لیگبرتر آب‎های آرام در دریاچه آزادی با مهسا مجللی سرمربی تیم ملی قایقرانی بانوان درباره این لیگ و تمرینات تیم گفتگو می‌کند.

 

همچنین پرنیان مددی در بخش «بانوی قهرمان» گزارشی را از فاطمه زهرا زلیکانی ملی‌پوش تیم ملی تکواندوی ناشنوایان ارائه می‌دهد.

برنامه «ایراندخت» به تهیه کنندگی رقیه آقازاده، گویندگی زهرا محمودوند، گزارشگری معصومه کیانی و پرنیان مددی امروز ۱۹ دی ماه از ساعت ۱۴:۳۰ به مدت ۳۰ دقیقه از رادیو ورزش موج اف ام ردیف ۹۲ مگاهرتز پخش می‌شود.