Index

در دومین سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی و در ایام فاطمیه، اداره کل کتابخانه های عمومی مازندران به بوی خوش کاروان اهالی بهشت عطرآگین شد.

 این روزها بوی شهدای گمنام در کوچه پس کوچه های شهرهای مازندران پیچده و یاد سالهای دفاع مقدس را در خاطره ها زنده کرد.

این بار شهدای گمنام در ایام شهادت مادرشان حضرت زهرا (س) میهمان مردم مازندران شدند تا به ما یادآوری کنند فرزندان خمینی با ذکر یا زهرا(س) در عملیات های مختلف بر دشمن بعثی پیروز شدند.

صبح امروز(15 دی ماه) به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی و در آستانه شهادت حضرت زهرا(س) اداره کل کتابخانه های عمومی مازندران میزبان پیکر مطهر یکی از شهدای دفاع مقدس از کاروان شهدای اهالی بهشت بود.

ویژه برنامه وداع با پیکر پاک این شهید خوشنام با حضور آرزو ولیپور مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران، همکاران ستادی اداره کل، کتابداران و اهالی کتاب و کتابخوانی در محل اداره کل برگزار شد.

در این مراسم که در آستانه سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و سالگرد شهادت شهید سردار سلیمانی برگزار شد؛ مدیران و کارکنان اداره کل کتابخانه های عمومی استان با نثار فاتحه و اهدای گل، ضمن تجدید میثاق با آرمان های والای شهدای گرانقدر، به پیکر شهید گمنام ادای احترام کرده و با این شهید وداع کردند.

در این مراسم مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران با اشاره به اینکه این مراسم با هدف تجدید میثاق با شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس برگزار شد گفت: شهدا حق بسیار زیادی به گردن ما دارند، ما نیز باید ادامه دهنده راه این شهیدان عزیز باشیم چرا که آن‌ها الگویی برای جامعه ما هستند.

ولیپور با اشاره به اینکه نام شهدا با نام امام حسین(ع) و فرهنگ عاشورا عجین است، افزود: مهم ترین و بالاترین فرهنگی که نظام مقدس ما بر پایه آن بنا شده، فرهنگ ایثار و شهادت است که برگرفته از فرهنگ عاشورا است.

کارکنان اداره کل کتابخانه های عمومی مازندران ضمن ادای احترام در اين مراسم ياد و خاطره شهدای دفاع مقدس را گرامی داشته و بار دیگر با آرمان های والای شهداء، امام شهداء و منویات مقام معظم رهبری تجدید میثاق کردند.

در این مراسم کربلایی سید ایمان حسینی با مداحی و نوحه‌سرایی فضای معنوی خاصی به جلسه بخشید.