Sg

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران با صدور پیامی فرا رسیدن هفته پژوهش را به تمامی پژوهشگران، فرهیختگان و فعالان حوزه کتاب و کتابخوانی استان تبریک گفت.

 در متن پیام آرزو ولیپور مدیر کل کتابخانه های عمومی مازندران آمده است:

تحقیق و پژوهش، کلید توانمند گشایش درهای علم و پیشرفت است. هفته پژوهش و بزرگداشت آن اساسا با هدف اشاعه و ترویج فرهنگ پژوهش شکل گرفته است لذا این هفته فرصت بسیار مغتنمی است تا با ارج نهادن به مقوله پژوهش و نکوداشت پژوهشگران گامی در مسیر توسعه جامعه برداریم.

بی‌شک دستاوردهای بی شمار در کتابخانه های عمومی در حوزه پژوهش و تحقیقات مرهون همت والای پژوهشگران است و هفته پژوهش فرصتی مغتنم برای معرفی دستاوردهای این عزیزان و تقدیر از تلاش‌های ارزنده آنان در عرصه پژوهش و فناوری است.

مسائل کتابخانه‌‌های عمومی با استفاده از ابزار پژوهش از طریق همکاران در کتابخانه‌های عمومی قابل حل است که در این مسیر نیازمند همکاری ذی‌نفعان دانشگاهی و پژوهشگران هستیم.

اینجانب ضمن گرامیداشت هفته پژوهش از جدیت و تلاش در خور تحسین تمامی همکاران در اقصی نقاط استان مازندران این اداره کل صمیمانه قدردانی کرده و از پیشگاه احدیت می خواهیم با تابش نور دانش، آگاهی و هدایت همیشگی خود، دل ها و اندیشه های ما را به هم نزدیک و در ساختن و آبادانی ایران عزیز اسلامی و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نقش موثری ایفا کنیم.