ساری- مجمع نمایندگان مازندران از دفاع مقدس به عنوان گنجینه تمام نشدنی از مقاومت، ایثار و سلحشوری مردمان این مرزو بوم یاد کردند که برای همیشه در تاریخ جاودانه خواهد ماند.

به گزارش خبرگزاری مهر، مجمع نمایندگان مازندران در بیانیه‌ای به مناسبت هفته دفاع آورده است: هفته گرامیداشت دفاع مقدس پاسداشت رادمردی و فداکاری غیور مردانی است که با نثار جانشان از حریم اسلام و کیان کشور در برابر تجاوز خصم زبون صیانت و حراست کردند.

در این بیانیه آمده است: بی گمان فرزندان امام روح الله با لبیک به ندای پیر و مراد جماران و شجاعت مثال زدنی خود که برق آن چشمان ابرقدرت‌های جهان را در نوردید، عزت و عظمت وصف ناپذیری را برای امروز و فردای میهن اسلامی مان آفریدند که قلم از شرح آن عاجز است.

در آمده است: دفاع مقدس ملت ایران گنجینه تمام نشدنی از مقاومت، ایثار و سلحشوری جوانان و پیران و خرد وکلان این مرز و بوم است که برای همیشه تاریخ جاودانه خواهد ماند.

مجمع نمایندگان مردم شریف مازندران در مجلس شورای اسلامی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهیدان عالی مقام جنگ تحمیلی و نیز تجلیل از فخر آوران پیروز و خستگی ناپذیر دوران طلایی حماسه و ایثار و بویژه رزمندگان شجاع و نامی دیار علویان که سهم به سزایی در فتوحات لشگریان روح الله در دفاع مقدس داشتند، تداوم ارزشهای مبتنی بر ایثار و شهادت را در سایه پیروی از منویات مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای مسئلت دارد.