WhatsAppImage20210616at0149523

جغتايي رئيس امـور پـايش و ارزیابی اطلاعات مديريت سازمان برنامه و بودجه كشور با همراهی مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران، از کتابخانه مرکزی ساری بازدید کردند و در جریان آخرین وضعیت پروژه قرار گرفتند.

 با توجه به پیگیری های مکرر مدیرکل کتابخونه های عمومی استان و ورود مجدانه حسین‌زادگان استاندار مازندران، صبح امروز( 26 خرداد ماه 1400) جغتايي، نماینده ویژه دکتر نوبخت و رئيس امـور پـايش ارزيابي و اطلاعات مديريت سازمان برنامه و بودجه كشور، با همراهی آرزو ولیپور مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران به صورت میدانی از روند پیشرفت فیزیکی پروژه کتابخانه مرکزی ساری بازدید کردند.

ولیپور با اشاره به حضور دکتر نوبخت معاون رئیس جمهور در سال گذشته و تخصیص اعتبار 200میلیارد ریالی به این پروژه افزود: مبلغ خوبی تخصیص یافته ولی به پیمانکار پرداخت نشد و این امر باعث عدم پیشرفت پروژه شده است.
 
 مدیر کل کتابخانه های عمومی مازندران با اعلام اینکه مطالبات مردمی برای پایان این پروژه بسیار زیاد است بیان کرد: در روزهایی که به پایان دولت نزدیک شده ایم، همدلی و همراهی بیشتر و‌ توامان وزارت ارشاد و سازمان مدیریت می‌تواند نویدبخش گشایش این پروژه عظیم فرهنگی به مردم فرهنگ دوست مازندران باشد.

جغتایی، نماینده ویژه نوبخت در این بازدید به تسریع پروژه از طریق پیمانکار و پیگیری مجری طرح تاکید داشت و‌افزود؛ سازمان مدیریت در کشور به وعده ی خود عمل خواهد کرد و به زودی مبلغ تخصیص با تعدیل نرخ پیمان به حساب پیمانکار واریز خواهد شد.

گفتنی است پروژه کتابخانه مرکزی از سال ۸۷ در زمینی به مساحت ۲۰۰۰ متر و زیربنای ۷۶۰۰ متر آغاز شده و در حال حاضر این پروژه با پیشرفت فیزیکی ۵۵ درصدی در حال اجراست و تاکنون ۶ میلیارد تومان برای این پروژه هزینه شده است و 20میلیار تومان در سال گذشته مجدد تخصیص یافته تا پروژه هر چه سریع تر به بهره برداری برسد. ‎