Photo
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران از آغاز ارائه امانت کتاب در کتابخانه‌های عمومی شهرهای نارنجی استان خبر داد و گفت: استفاده از سالن های مطالعه در مناطق نارنجی کرونایی همچنان ممنوع است.

 آرزو ولیپور در گفت و گویی با بیان اینکه متاسفانه بیماری منحوس کرونا موانع بی سابقه ای در ارائه خدمات کتابخانه ای ایجاد کرده است، اظهار داشت: با درخواست های مکرر مردم و ضمن تعریف چارچوب هایی برای رعایت دستورالعمل های بهداشتی، ارائه امانت کتاب در مناطق نارنجی آغاز شد تا علاقمندان به کتاب و کتابخوانی بتوانند با مراجعه به کتابخانه های عمومی کتاب های مورد علاقه خود را به امانت ببرند.

وی افزود: این کتاب ها پس از بازگردانده شدن، به مدت دو روز قرنطینه می شوند و بعد از طی این مدت، به مخزن کتابخانه برای قرار گرفتن در چرخه امانت بر می گردند.

مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران با تاکید بر ضرورت رعایت دستورالعمل ها از سوی مراجعین، بیان کرد: همکاران ما در کتابخانه ها از هرگونه تجمع و عدم رعایت فاصله گذاری اجتماعی در راهروهای مخازن، مقابل میز امانت و محوطه کتابخانه جلوگیری خواهند کرد.

ولیپور در پایان تاکید کرد: استفاده از سالن های مطالعه در مناطق نارنجی کرونایی همچنان ممنوع بوده و مراجعین فقط می توانند از خدمات امانت کتاب بهره مند شوند.