F

مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران به مناسبت اولین سالگرد درگذشت خیر نیک اندیش و چهره ماندگار کتابخانه‌ساز مرحوم اسفندیار میارنعیمی خیر کلاردشتی پیام تسلیتی صادر کرد.

در متن پیام آرزو ولیپور آمده است: از هجرت خیر نیکوکار و سخت کوش مرحوم اسفندیار میارنعیمی یکسال گذشت.

نام حاج اسفندیار میار نعیمی خیرمحترم کتابخانه های عمومی شهرستان کلاردشت، بدون تردید با نیکی و خیرخواهی، گره خورده و در ذهن و یاد مردم استان و کلاردشت تا همیشه جادوان خواهد بود.

امیدوارم اقدامات خداپسندانه و باقیات الصالحات آن مرحوم در اهدا زمین و احداث کتابخانه‏ در لاهو کلاردشت،  ثوابش نزد پروردگار بهتر و امیدبخش‌تر باشد.ان‌شاءالله

 در اولین سالگرد در گذشت زنده یاد میارنعیمی ،ضمن‌ تسلیت به مردم مازندران و شهرستان کلاردشت به ویژه‌ خانواده آن مرحوم، علو درجات و رحمت واسعه الهی برایش مسئلت می نمایم.

گفتنی است مرحوم حاج اسفندیار میارنعیمی خیر کتابخانه سازی بود که زمینی به متراژ ۹۳۰ متر در شهر لاهو برای احداث کتابخانه عمومی با نام مرحوم مهندس مهیار و مهندس رضا میار نعیمی اهدا کرده بود.

مرحوم میارنعیمی در سال ۹۷ مبلغ ۶۰۰ میلیون تومان برای آغاز احداث این کتابخانه اختصاص داد که کلنگ احداث آن ۷ آذر همان سال به زمین خورد.

وی همچنین برای اتمام پروژه احداث این کتابخانه زمینی را در اختیار انجمن خیرین استان قرار داد تا پس از فروش آن منابع مالی لازم تامین شود.
این پروژه ارزشمند در استان مازندران پس از آماده سازی در اختیار مردم کلاردشت قرار خواهد گرفت.