Photo                 1

مدیر کل کتابخانه های عمومی استان مازندران با صدور پیامی فرارسیدن سال نو و عید نوروز را به همکاران، کتابداران، اهالی کتاب و کتابخوانی و اعضای کتابخانه های عمومی استان تبریک گفت.

آرزو ولیپور مدیر کل کتابخانه های عمومی استان مازندران در پیامی، آغاز سال 1400 را به ملت شریف ایران به ویژه مردم فهیم و فرهنگی استان تبریک گفت.

در متن پیام تبریک آمده است:
بهار فرصتی برای نو شدن ظاهر و باطن و مجالی برای حرکت دوباره در جهت بهتر زیستن و بهتر ساختن است. بهار آغازی بر شکوفایی و بالندگی و نگاهی نو به زندگی بهتر است. بهار، نوید رویش و دمیدن روح حیات در کالبد طبیعت است.

در سالی که گذشت با اهتمام و همراهی مدیران، کارکنان و کلیه دست اندرکاران عرصه فرهنگی گامهای موثری در ارائه خدمت، افزایش سرانه فیزیکی کتابخانه ها، توسعه خدمات و افزایش سرانه مطالعه از طریق اجرای برنامه های فرهنگی متنوع برداشته شد که سبب افتخارآفرینی کتابداران در عرصه های ملی شده است.

زحمات و فداکاری کتابداران و دوستداران کتاب و کتابخوانی در سالی که گذشت مایه فخر و مباهات شده است.

با توجه به شرایط خاص کشور و بروز همه گیری ناشی از بیماری کرونا و نگرانی جدی در خصوص افزایش آلودگی ناشی از این ویروس شایسته است با رعایت تمامی نکات مرتبط با بهداشت فردی و اجتماعی به استقبال نوروز و سال جدید رویم که تحمل سختی‌ها و بهره‌گیری از فرصت‌ها نشان داده است که زندگی به سوی بهبود رهنمون می شود.

امید داریم که با فرا رسیدن نوروز و بهار، این رستاخیر با شکوه طبیعت که جلوه ای از قدرت خداوندی است، زیبایی و سرسبزی همه جا را فرا گیرد و زندگی دوباره و همراه با امید را برای مردم عزیز بهمراه آورد.

از خداوند بهار آفرین و طراوت بخش سالی سرشار از خیر و برکت و معنویت توأم باسلامتی، صحت و سعادت را برای همگان مسألت دارم، بی شک در پرتو عنایات الهی در سال جدید با برنامه ریزی و پشتکار دست در دست هم گامهای موثرتری در خدمت به جامعه هدف برخواهیم داشت و موجبات رضایت بیشتر حق تعالی و عیال الله را فراهم خواهیم ساخت.